|
|||
|
|||
Quote:
spoorverbreders mogen ook toch niet ? tzijn gewoon regels dacht ik. we leven in nederland :P |
|
||||
|
||||
Heb verder de ballen verstand van airride, maar dan is het dus gewoon verboden in NL om airride te hebben ?
Spoorverbreden mag trouwens tot 10% max. als ik 't goed heb....
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 19-05-2005 at 11:49. |
|
||||
|
||||
5 schakelaars ?
3 meters ? explain please |
|
||||
|
||||
2 dingen tegelijkertijd
|
|
||||
|
||||
ja schatje de plinten doe ik morgen wel
|
|
||||
|
||||
Quote:
waar hij echt op veer is dus alsnog lucht? en de hoogte wordt bepaald door vloeistof?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Quote:
In de veerbollen van een Citroen zit N2 (stikstof), bovendien zit er in de bollen een schokdempmechanisme, dat zal er dan uit moeten. Maaarrrrrrrrrr waarom zou moeilijk?? Voor de achtervering is er een heeeeeeeeeel simpele oplossing (die met wat fantasie best aan te passen is voor voor)...... Kijk eens op de sloop onder een Opel Astra (of Kadett) die hebben achter een variabele hoogte instelling....op lage druk lucht..... Daarmee kun je de wagenhoogte een cm of 8 verstellen, en dient normaal om de wagen horizontaal te houden bij zwaardere belasting.... Handig he van Opel ;-)) |
|
||||
|
||||
Quote:
lage luchtdruk is van 0.8 bar tot max 5 bar en verstelbaar via ventiel in achterbak (bandenpomp) of luxe uitvoering met kleine compressor. |
|
||||
|
||||
vette sjit!!
ga dit ff in de gaten houden! komt er nog een speciale aanbieding?! Last edited by oergolf-haarlem : 20-05-2005 at 18:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
bij kadett?? ben net ff naar buiten gelopen om te kijken, ik heb 2 kadettjes staat, 1 sedan en 1 hatchback. maar kan niks ontdekken in de koffer... ik weet zeker dat ik niks over het hoofd zie, want beide zijn helemaal kaal getrokken ivm autocross. dus zou wel ideaal zijn.
|
||||
|
||||
hmm die astra van ons pa heeft wel van die luchtbalgen bij de achteras zitten, misschien is t alleen op de carravan uitvoeringen? (station)
|
||||
|
||||
dikke sjit maat die low budget air ride
|
|
||||
|
||||
volvo 940 heeft ook zoiets, om hem bij grote lasten omhoog te zetten, systeem heet monroe ride leveler, maar kan natuurlijk ook worden verbouwt...
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt helemaal gelijk, het zit alléén onder de Caravan (station) uitvoerigen, gewoon vergeten er bij te zetten... |
|
|||
|
|||
Quote:
Het zit ook NIET in de koffer, het zit bij de Caravan uitvoeringen in de dempers gebouwd. |
|
||||
|
||||
ff iets anders IK HEB NIEUWE VELGEN !!!
|
|
||||
|
||||
VETTE SJIT, las 't al in ander topic.
goeie aankoop! tis dat ik m'n spaarvarken al geslacht heb, anders had ik ze gehaald! |
|
||||
|
||||
oke weer terug naar airride
dit weekend een proefritje gemaakt is aardig stug net als schroefsetje(niet als supersport meer die kant van fk) ff snel alles aangesloten, had nog wel problemen met de temp van de compressor het luchtslangetje werd te warm en die scheurde maar heb er nu een ijzeren krul tussen gezet |
|
||||
|
||||
Quote:
drie meters druk links voor, rechts voor, achterkant 5 schakelaars, syteem aan, links voor, hele voorkant, rechtsvoor, achterkant ledje brand rood als systeemdruk te laag is de compressor gaat dan automatisch aan, en gaat groen branden als het systeem op druk is o ja en dat karton toch maar vervangen door gepolijst alu |
|
||||
|
||||
knap gemaakt hoor allemaal!!! petje af!!
|