|
||||
|
||||
Die set is in hoogte en hardheid verstelbaar, dus wel of niet raken kan je zelf instellen..
|
|
||||
|
||||
koppel er een poll aan wie mee wil doen, en wie niet, dan heb je gelijk een overzicht met mensen die mee willen doen.
|
|||
|
|||
Quote:
niet mee eens. Mijn polo op weitecs raakte aan de kas, vooral in de bochten. Ik stak kw, nog ne cm lager en raakte NIET.. En even goed uitgelijnd! Het verschil in schroefdraad was zo'n 3cm Op zich was die weitec zo slecht nog ni zenne :!: , maar toen ik in dezelfde polo stapte met een nieuw kw kitje eronder :shock: je voelt het verschil.. Als je niet extreem extreem laag wilt gaan zal weitec idd wel voldoen denk ik. Is ook goedkoper dan kw he, het verschil zit em ergens. |
|
||||
|
||||
Ja maar het is net wat mark zegt, die weitec zijn in hardheid verstelbaar. Ik ben er van overtuigd dat als je ze zo hard mogelijk zet, ze dan echt niet raken.
Misschien heb je weitec's gehad die niet in hardheid vertelbaar waren, en net te slap op die hoogte (laagte ) en dat ze daardoor raakten
|
||||
|
||||
Umfang: Tiefe Hinweise Bestellnummer Preis
inkl.Mwst. 35/35 4,35,152 VW106GT* ff uitleg voor een leek :oops: hoeveel zakt me familiebak met zo`n setje ? |
|
||||
|
||||
35 mm rondom
|
||||
|
||||
dankje
dan snap ik er ook weer wat van |
|
||||
|
||||
KW of Weitec .. ten eerste vind ik het verschil in prijs net genoeg om voor Weitec te kiezen : KW begint pas bij 1100 euro
Zoveel is mijn auto geeneens waard LOL |
|
||||
|
||||
Juistum. KW zal heus wel beter zijn, maar het prijsverschil vind ik gewoon te groot.
|
|
||||
|
||||
Hoi,
ben nieuw op dit forum en las deze aanbieding en wil in het voorjaar ook mijn golfje verlagen d.m.v. een schroefsetje, heb mark hierover ook al gemailt en ik doe naar alle waarschijnlijkheid ook mee, dus hebben jullie weer een persoon erbij! Heeft iemand hier op het forum wel eens van Intrax gehoord en wat zijn de ervaringen?? |
|
||||
|
||||
Quote:
We hebben het hier over een GOLF! Dat Weitec niet laag genoeg zou kunnen is gelul, Mark en ik hebben mijn set eronder gezet op de laagste stand, thuis bleek dat de dikke aandrijfas vet had lopen slijten tegen de carosserie en de stuurstangen ook contact hadden gehad, lijkt MIJ laag genoeg!!
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
hoeveel mensen doen er nu mee? Hoe laag ik de prijs nu al?
|
|
||||
|
||||
Weet niet hoeveel er nu precies mee doen en waarom wil je weten hoe laag de prijs nu is?? de definitieve prijs komt over een tijdje als ik weet hoeveel er zeker mee doen.Maar zoals eerder gezegt zal de kroting tussen de €0 en €75 zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Kolder ! Je ging dus lager dan eerst en minder snel raken ??????? ik rijd een golf met weitec hoogte en hardheid.... hij is redelijk laag maar raak toch echt de kasten niet.... bij lange na niet.
|
|||
|
|||
he kwil maar helpen he. Ik wou gewoon mijn bevindingen hier geven zodat jullie weten waar je ongeveer aan toe bent. Wordt duidelijk niet geaprecieerd :? "u doet maar joh"
veel succes nog |
|
||||
|
||||
Dat doen we zeker wel, we verbaasden ons alleen
no offence !!!
|
||||
|
||||
idd... verbaas me zeker... heb hele spatborden aan zitten passen voor deze verlaging.... en dan komt hij aan dat je met een kw set lager kan zonder aan te passen.... behoorlijke verrassing vind ik dat.
|
|||
|
|||
ik moet zeggen ik heb ze onder de corrado zitten en rijd echt perfect alleen moet je er wel wat voor over hebben en je hebt ook veschillende type's waar je keuze uit kunt maken ik heb iniedergeval voor en achter verstelbaar.
vermeld anders het type set aan welke je aanbied |
|
||||
|
||||
Mark bied ze allemaal aan, ik heb geloof ik de duurste eronder zitten.
|
||||
|
||||
alle types is mogelijk