|
|||
|
|||
deze hut in december gekocht, ook nog een flinke klus. ben nu hekwerk aan het zetten, 315 meter pfff. en een stal om aan het bouwen tot dagverblijf voor de honden. komt een romneyloods in de tuin, staat nog een stacaravan in de tuin die moet ik afbreken. nieuwe vloer keuken badkamer enz. en eind juni moet het complete dak eraf, moet helemaal vernieuwd worden |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgende week wordt de complete woning nog voorzien van nieuw glas. Tevens gebruik ik alleen maar led verlichting. |
|
||||
|
||||
Vanavond het frame in elkaar gelast voor Sikke Aant.
Het frame komt in de kelder te staan met daarop de poetsbrug. Wanneer je de brug niet gebruikt blijft er een vlakke vloer over |
|
||||
|
||||
super
|
|
||||
|
||||
Vanochtend heb ik het frame en de brug in de kelder laten zakken!!!
En weg is hij, nu de slang nog verlengen en door een buis naar de wand brengen (buis loopt al door het beton). Voor de oplettende kijker, de eerste spijlbus delen staan ook al in de garage, morgen de bus zelf nog ophalen!!! |
|
||||
|
||||
kom je ook even aanwippen in drachten
|
|
||||
|
||||
erg netjes zo! en ook hele nette verlichting
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik zal hier binnenkort mijn nieuwe project ook maar eens posten, nog genoeg te doen maar toch.
|
||||
|
||||
hebben we al een nieuwe update Douwe
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heet dan wel geen douwe, maar ons klusje is bijna klaar lade's staan in bestelling kunnen daar de frontjes op, electra doet de man zelf
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik ben nu bezig m'n zolder te isoleren (schuin dak), het is de eerste klus die doe dus ik leer er vooral veel van (verkeerd bestellen van materialen, heb al 3 gaten in m'n handen, etc )
Zo was het Eerste gedeelte klaar met balken monteren, zijn 50x100mm om de 60cm, met steenwol op spijkerflensdeken die erop komt. Hierop komen horizontaal raggels waar de gipsplaten tegenaan gaan. Muurtje doe ik ook meteen even, zijn die leidingen meteen weg en wat stopcontacten erbij. De nok, ik heb vanavond besloten om de nok niet in een punt te laten eindigen maar een klein stukje horizontaal te doen ( /-\ ) , want ik ben ook de elektra opnieuw aan het aanleggen en dat maakt het een stuk makkelijker |
|
||||
|
||||
Aldoende leert men Gertjan ! Goed bezig hoor.
|
||||
|
||||
pas na de aankoop van een nieuwbed nog even snel aan de zaak een kastje in elkaar geschoten en afgeplakt.
snel even een deurtje erbij gefabriekt om het toch iets makkelijker te maken de bedrading aan te sluiten daar onder alleen nog even een keer een keepje zagen voor de bedrading. zodat die weer strak tegen de muur komt Nu mijn opa zijn huisje uit gaat, staat er die lang verwachte kast al jaren te wachten is nog van de opa van mijn opa geweest. een massief grene kast uit duistland wachtende op een restauratie project volledige bodemplaat met bolpoten de helft van de sierlijst en nog wat delen ontbreken maar wil de kast weer in ere gaan opknappen. afhankelijk van de staat bepaal ik later de afwerking kwa lak kleur etc.. staat al jaren op een oud zoldertje te verstoffen. past niet eens meer door het gat van de huidige vlizotrap, gaat dus compleet uit elkaar
|
||||
|
||||
Quote:
Beter laat dan nooit Ja Evert! Bijkeuken,douche en slaapkamer zijn klaar. Fietsen/klus hokje is zo goed als klaar. Bestrating achter ligt er in. Huis zit compleet opnieuw in de verf. To do: Fietsen/klus hokje afmaken. Binnen in huis nog enkele kitrandjes (hint) Bestrating voortuin. Nieuwe deuren aanbouw: Toilet opnieuw in de verf: Bestrating achter en t fiets/klushokje Kapstokje inmekaar geflanst: |
|
||||
|
||||
netjes maat!!
kit randje komt goed mooie deuren ook hangen er mooi in |
|
||||
|
||||
Daar heb ik een vakmannetje voor
|
|
||||
|
||||
Quote:
denk dat dat vakmannetje op dit moment een transportprobleem heeft |
|
||||
|
||||
"like" voor de kapstok (en ook de rest van de werkzaamheden).
|
||||
|
||||
Thnx! Vond m zelf ook wel geslaagd.
|
|
||||
|
||||
nog mensen aan het klussen? zag op FB bij Rene het nodige voorbij komen.