|
|||
|
|||
Ik weet wie het was maar net op de a50/a28
|
|
||||
|
||||
Vorige week zaterdag gezien ter hoogte van Hamburg richting Kiel |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een polijstkoning.... Arjan Joostema (JPS work of art)
|
||||
|
||||
Niemand in Brabant bekend met een rode mk 2 met zwarte Seat
Wielen eronder met een (zo te horen) 1.8 T erin? Meerdere malen Gespot in Tilburg |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha. Heb je 1x gezien en terug gezwaaid!!
|
||||
|
||||
Vanmiddag bij de grote gele M in Steenwijk, een kawasaki groene lupo met meerdere kleuren BBS velgen, een grijse Passat sedan met zwarte velgen en een groene Audi 100 diesel.
|
||||
|
||||
Woensdag in zwaagwesteinde een ultra lage witte golf 2 op steelies met oversized wieldoppen
|
|
||||
|
||||
Gisteren rond 21.00 een Audi TT 'gespot' bij het stoplicht in Heerhugowaard die een sprintje ging doen tegen mij in mijn Passat ouwelullenauto
|
||||
|
||||
Heb jij de logos nog op de achterkant?
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel, alles zit er netjes op. Wel lachen dat ie zo z'n best deed, je kon precies zien waar zijn vermogen inkwam en hij weer moest schakelen hahaha Wel makkelijk zo een automaat.
|
|||
|
|||
Afgelopen vrijdag een Oranje/bruine (Sorry, kon het niet goed zien door het mooie weer ) MK1 gespot op de N209 in Rotterdam. Kleine achterlichtjes, chrome bumpers, stickers op de achterruit en gele koplampen.
Ik reed eerst naast je, zwaaide even naar je en ree je daarna voorbij om zo vervolgens in een lange file aan te sluiten |
|
||||
|
||||
Gister in horst rond 21:00 dennis met zijn corrado gespot
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
ewcaddymk1 op de rondweg bij veenklooster
|
|
||||
|
||||
Gister eind van de middag een (super)lage matgroene Kever op wit verbreed staal en een lage legergroene Kubel nabij Heist op den Berg (België) bij de oprit van de A313.
|
||||
|
||||
Gister rond 17:00 uur in geleen op de rijskweg een lichtblauwe/grijze golf 2, laag op brede wielen, ik geloof staal, met gele koplampen en rondom spatlappen die over de grond sleepten
|
|
||||
|
||||
Gisteren in Delfzijl een tof uitziende Scirocco MKII
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond een uur of 5 in Horst een matzwarte Golf 3 plat op zijn bek, reed best hard langs de bus waar ik in zat :P
|
||||
|
||||
Net vanaf de rotonde bij de hatenboer richting hogeschool zuid, bob met de jetta.
|
|
||||
|
||||
zojuist een knal groene golf mk1 ls uit 1977 gespot in Berkel enschot (Tilburg)
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |