![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jemig, wat triest. Zelf lopen opscheppen dat je 40 bent en best over liquide middelen beschikt, maar niet volwassen genoeg om gewoon te reageren (of juist niet).
Vroeger waren er ook altijd jongetjes op het schoolplein die maar 'welles' bleven roepen terwijl het 'nietes' was. Maar als je moe werd van het herhalen schreeuwden zij nog even door. Voor hun gevoel hadden ze dan gewonnen. Ik wens je veel plezier met je 'overwinning', maar van volwassenheid kunnen we nou niet echt spreken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die gast mag zelf weten wat hij voor zijn zooi vraagt, ik kan m'n golf morgen voor 35.000 op internet zetten, t is aan de koper om zich te verdiepen in t spul dat hij koopt, zodat hij niet teveel betaald.
|
||||
|
||||
![]() hoe lang gaat dit nog door vanavond ,ik wil graag onder de douche en op bed maar ik vind dit veel te leuk om de stap naar de douche te zetten .
ik zou zeggen ga nog even door ik geniet met volle teuge ![]() ![]() met andere woorden make my day en eeh PUL je weet toch wel beter ,heb je nog nooit gesproken maar humor heb je volgens mij wel ![]() en nu weer back on topic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi gesproken, hier sluit ik me bij aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik lach me ook altijd kapot om die droge humor van Gerben.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe kom je erbij dat ik best over liquide middelen beschikt. Ik zei eerder al dat die in de caddy zitten. Als psygologen en psychiaters moeten jullie toch wel begrijpen dat het niet om een overwinning gaat. maar over de factoor afzeiken. vele trekken gelijk hun conclusie als ze 10 regels hebben gelezen. in een mail over een MP bieding. daar gaat dit alles over hé. Bieden. zoek daar eens de betekenis van op en hoe het werkt. Volgens mij is er nog steeds een crisis in dit land. En als ik iets goedkoop kan kopen omdat iemand geld nodig heeft dan is daar toch niets mis mee. Er zijn er zat die hun spullen verschijten om het maar plat te zeggen. mag ik daar dan naar zoeken. of is dat verboden. Had Jordi normaal antwoord gegeven dan had ik dat ook gedaan. Je weet dat er mensen zijn die op MP voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Ik ben er daar 1 van. Daar is toch niets mis mee. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb gelukkig nergens last van (toevallig)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had een berg goeie zin tot ik hier belande...nog maar een glaasje rood halen
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Goed mensen.. Het is wel weer klaar nu ...
Graag wederzijds respect en elkaar in waarde laten svp We gaan verder met de dagelijkse ergernissen (waar dit er trouwens 1 van is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi, dan kunnen we nu gaan slapen. ![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar erger ik mij aan !! ..... Heb nog zoveel te doen...... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oja en weten dat je een V6 stabi moet plaatsen om laag te rijden en gewoon niet doen omdat het net allemaal gaat... NOT ......
Van het weekend maar eens die V6 stabi plaatsen... zucht |
|
||||
|
||||
![]() wil er nog graag 1 ding aan toevoegen, schijnbaar lees je niet goed.
ff kopieeren van t caddy gebeuren... .......Wat me wel opvalt, is dat een van die broekies op het Volksforum je gelijk uit gaat schelden voor mongool. En dan te bedenken meeste die denken dat ze me de les moeten lezen niet ouder zijn dan een jaar of 20 En net komen kijken in deze wereld. Eigenlijk zijn het maar een stelletje sukkels. Iemand met een echt volwassen verstand reageert hier niet op. Alleen de zogenaamde internet wereld verbeteraars moeten wat zeggen. Die durven nu eindelijk in groepsverband. Vanachter het veilige internet. Ik denk dat het net zulke stumpers zijn als van de TDI club. Omhoog gevallen moraalridders. Je komt ze overal tegen...... Ik scheld jou niet uit voor mongool, je (lees iemand) die een achterlijke prijs biedt voor spullen die op marktplaats staan, dan vind ik diegene een mongool. en dat brookie loopt al iets langer mee op t forum dan jij, dat brookie is 25, en al was ik 12, dan nog mag ik wat te zeggen hebben, en dat brookie heeft ook al niet voor de 3de keer een hoop mensen geirriteerd, en dat brookie gaat t volksforum op andere fora niet lopen afzeiken. beetje jammer dit..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vroeger had je meeting verslagen topic's met veel foto's.
Tegenwoordig staan er alleen linkjes naar facebook. En dat kan ik in de pauze op het werk niet bekijken. Vaak zijn de facebookalbums niet "openbaar" als ik ze thuis probeer te bekijken. Toch best een beetje een ergernis van mij.
|
||||
|
||||
![]() eens, Maar je doet er niks aan. http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=175
Hier is het volksforum album voor Volksdub. Ik hoop dat wat meer mensen hun pics daarin zetten. Heb er zelf niet heel veel, maar ga zo ook uploaden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel een goed punt,al doe ik het soms ook wel is.
|
|||
|
|||
![]() Waarschijnlijk komt dat omdat je de foto's eerst moet verkleinen voordat je ze kan uploaden!
Wordt is tijd dat Volksforum dit automatisch gaat doen net als vele andere fora!!
|
||||
|
||||
![]() 1MB per foto. Daar kan je best wat op kwijt hoor. Zelfs die grote kop van jou (zie album
![]()
|
|||
|
|||
![]() Gaat er denk ik om dat als het automatisch gaat er meer mensen foto's toevoegen aan een topics.
Ik ben zelf niet handig met die dingen en merk dat ik om die reden geen/zeer weinig foto's meer upload.