|
|||
|
|||
toch de orginele lijnen gehouden erg mooie corrie.
|
|
||||
|
||||
Mooie stijl ook.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
watskeburt ?! (is wel een Nederlander, trouwens als ik de gele plaat zo zie?)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
die is door onkundigheid en te hard rijden van de trailer afgeklapt
Ik heb op mijn oude computer nog meer foto's staan. Eigenaar heeft toen de Corrado van mijn broertje gekocht.en ging alles ombouwen zei hij! hij is er letterlijk ZIEK van geweest! |
|
|||
|
|||
Is al wat jaartjes geleden weer volgensmij..meende dat ie echt bijna alles had verchroomd en verguld onder de kap...Interieur was ook echt super..
Eeuwig zonde idd..kan me heeeeeel goed voorstellen dat je hier echt ZIEK van bent als je zoiets overkomt.. |
|
||||
|
||||
alle 49 pagina's weer eff doorgekeken maar er moet toch weer een c komen hoor
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Ja dit is hem idd Rick Eigenaar Ferdi heeft zoals gezegd een paar jaar geleden de corrado van mijn broertje over genomen,hij verteldde mij toen dat hij op zoek was naar een strakke/nette Corrado....vond het verhaal al vreemd destijds,totdat hij de Corrado van mij broetje op kwam halen.....en zijn (letterlijk met tranen in zijn ogen) verhaal deed.....hij heeft destijds zijn Corrado beschikbaar gesteld aan het bedrijf wat hem destijds heeft geholpen/en ook sponsorde oid omdat zij deze auto op een beurs wouden hebben staan,hierover zijn goeie afspraken gemaakt.echter de chauffeur reed volgens zijn zeggen in een Mitsubishi die absoluut geen autoambu mét Corrado mocht trekken,en heeft hier naar alle waarschijnllijkheid te hard mee gereden,en de aanhanger is gaan scharen met als gevolg de bovenstaande foto's van een Corrado die op zijn dak ligt Ferdi heeft later nog behoorlijk gezeur/gezeik met de verzekering gehad (as usual ) om alles vergoedt te krijgen,want hier zat een enorme hoeveelheid geld en tijd in,qua interieur/geluid/en idd een compleet verchroomde 16v Motor! hij wou destijds alles om gaan bouwen,en als het goed is is het nu de ZF-FZ-18....echter heb ik nooit weer iets vernomen van de eigenaar...weet dus niet of de auto uiteindelijk zo is geworden als wat hij wou? |
|
||||
|
||||
Quote:
hoop niet dat hij hem weer zoals op de foto's wilde hebben?
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit de Pul!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
erg mooie corrie kleur ook |
|
||||
|
||||
Repost voor de 3 miljoenste keer. Ik heb dat ding wel gezien onderhand!
|
||||
|
||||
Quote:
idd wat een kuthok!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kijk, veel beter als die blauwe! Haha
|
|||
|
|||
Quote:
Kleren maken de man,BBS RS maakt de Corrado Dennis |
|
||||
|
||||
Is dat als hint bedoeld voor mij dat ik BBS'en onder mijn Corrado moet knopen?
Al moet ik wel eerlijk zijn dat ik daar niet echt op gelet had. Keek meer naar het totaal plaatje.