|
||||
|
||||
Het is volgens mij ook geen orginele gti
|
|||
|
|||
Iemand nog meer foto's van die Poolse witte gti? Erg gaaf ding!
|
|||
|
|||
Quote:
De centers zijn van mij geweest. Het is BBS motorsport zelf die de centers terug in het goud heeft gelakt dus ik denk dat die mensen wel weten wat ze doen en hoe ze dat moeten doen. Zoals al aangegeven is het magnesium, dat hoort "grof" van look te zijn. |
|
||||
|
||||
Nou nog 1 reactie dan, dan weer ontopic.
Omdat het zo hoort is het mooi? ook de zakkers horen er in?? Ik vind het niet mooi en deel mijn mening, al zou ik ze kopen dan zou ik ze nog uitschuren en op nieuw spuiten, zo wou ik ze niet onder de auto hebben, of het zo hoort of niet, maar nogmaals, ieder moet gewoon doen wat hij/zij wil/ leuk vind. Er zijn al genoeg mensen die elkaar na apen. Edith, het wordt toch wel weer gegumd
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Quote:
http://forums.vwvortex.com/showthre...16v-from-Poland |
|
|||
|
|||
Hier nog meer: http://www.cultstyle.pl/forum/viewt...hp?f=57&t=15073
Van oorsprong geen GTI idd. |
|
|||
|
|||
Op een niet GTI GTI logos plaatsen is not done....vind m nu helemaal lelijk...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb geen Porsche maar rij wel op Porsche velgen of is dat ook not done? Gewoon even een vraag hoor! |
|
||||
|
||||
Vind dat toch anders liggen.. gti op een C (of net wat) plakken is 't zelfde als 'M-logo's' op een 316i, vind dat ook niet kunnen.
Plus als 9 van de 10 gti's die nu rondrijden begonnen zijn als C, GL,etc. zijn het dus gewoon géén GTI's, easy as that. Het zal wellicht een beetje een persoonlijke kwestie zijn, net als het hele origineel Nederlandse/nieuw kenteken-verhaal.
|
||||
|
||||
Mijn mening, doe lekker wat je zelf wil, hem reeds AMG logos besteld om op mijn Country te plakken
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zoieso.
|
|||
|
|||
@joentje, rustig maar is gewoon mijn mening haha
@Lesley, ik heb zelf Audi S3 wielen op mijn Golf maar dat maakt mijn GTI geen S3 toch? Verder moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet. Grt. Maurice
|
||||
|
||||
Quote:
Eens. Ik zag dat de witte gti geen echte was omdat hij zijn uitlaat uitsparing niet had gemaakt zoals bij een gti
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal ik maar niet over mijn Golf beginnen
|
||||
|
||||
Quote:
das wat anders..al heb je wel gelijk..er zijn er maar al te veel met een ///M logo op de koffer zonder dat er ook maar iets op of aan zit wat M Technik is.. maar bijvoorbeeld een E30 kon toendertijd geleverd worden met een compleet M Tech 1-2 pakket..zelfs een 316i (als men maar betaalde) een Golf 2 CL was af fabriek nooit leverbaar als GTI..een compleet andere auto..en ditto pricetag.. GTI badges op een gewoon Golfje 2 (zeker een small block..)dat slaat nergens op..net anders om is wel gaaf..kennis van me heeft een E30 met een V8 erin uit een 740i en heeft 316i achterop staan... |
|
||||
|
||||
Gaat nog leuk worden met mijn Golfje
Koets met kenteken is van een 1.3 uit 87 Maak hem echt klaar met de GTI-Gril, Achterlichten en logo's. Ook krijgt hij wat bredere wielranden, maar geen uitlaatuitsparing Motor word wel wat dikker, maar nog steeds geen GTI Motor, Mag dat |
|
||||
|
||||
Dan slaan de M logo's toch ook op de uitvoering, dan is het dus alsnog correct. Wat ik bedoel is een normale kale 316i (of wat dan ook) met een M logo, want die rijden er meer dan genoeg die dat zo doen. Dát vind ik suf, denk dat er genoeg zijn die die mening delen. M-technik, of S-line of wat dan ook prima, maar gewoon erop hangen wat erop hoort is in grote lijnen mijn insteek
Buiten die mening moet iedereen uiteraard doen wat hij zelf leuk vindt
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben nogal een OEM gast, ik zou zulke dingen nooit op een originele GTI doen (afwijken van wat her origineel is bedoel ik dan), maar het feit dat je een random basis pakt waarvan er toch duizenden zijn maakt het voor mij geoorloofd om er meer aan de doen. De originele uitvoering is namelijk geen uitvoering die potentieel youngtimer/oldtimer (84'er GTI, G60, 86'er 16v, dat soort dingen) wordt als je begrijpt wat ik bedoel. Dat biedt meer mogelijkheden kwa 'tunen', zonder dat je een schaars model 'om zeep helpt'.
|
||||
|
||||
Mijn golfje is een origineel 1.3 C uit '84 en ik heb er 2 vr6 logo's op in de deurlijsten.
|