|
||||
|
||||
Vanmiddag bij starwash in sittard een donker blauwe golf 4 op norwegian monoblocks oid
|
|
|||
|
|||
zojuist op de n65 bij udenhout een zwarte polo 6n of 6n2 op
gepolijste c2's volgens mij. ik zwaaide nog je keek nog toen ik gas gaf haha. en een minuutje later ook op de n65 een beige golf 1 op verbreed staal dacht ik je stak je duim nog op. |
|
||||
|
||||
Mat zwarte bumperloze platte kever cabrio,
Vanavond omstreeks half 10 over de maasheese weg tussen maashees en venray. Zat op de fiets en stak dechand op, werd nog ff getoetert
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de laan van meerdervoort een laag wit golfje twee. Netjes zwaaiend.
|
|||
|
|||
1 minuut geleden, opa gespot met de TT bij de foroxity
|
||||
|
||||
Ongeveer een uurtje geleden in born kwam er een lage parelmoerkleurige paars/groen kever voorbij, had een open dakje erin.
|
|
|||
|
|||
Bij de laan van meerdevoort was ik! Dat zwaaien vond me vriendin maar iets achterlijks hahaha! Moet zij weten!
|
|
||||
|
||||
Voor mij de eerste keer in t wild, een porsche GT3 RS. Wat een apparaat!
|
||||
|
||||
vandaag rond 6 uur thv de aldi in sittard een baby blauwe kever met een dakrekje en achterop ook een rekje met daarop een rieten mandje, lagen geloof ik fuchs velgen onder.
Rond half 7 in maaseik thv de carwash een zwarte lage golf 4, ik geloof op Rh wielen oid, waren breed met een gepolijste rand, achterraam zat vol met stickers en het was een belg, hij zwaaide nog. Rond kwart voor 7 net na de sluis tussen born en grevenbicht een mooie zilvere jetta 2 op glimmende bbsjes. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom je uit de buurt?
|
|||
|
|||
Ja zeker! Vruchtenbuurt. Jij dan?
|
|
||||
|
||||
Ik zag je idd de Vlierboomstraat indraaien.
Ik woon in Bohemen en was op weg naar Marcski die op de mient woont
|
|||
|
|||
Dat is idd erg dichtbij! Mient al helemaal 30 meter lopen.
|
|
|||
|
|||
aan het eind van A20 bij HvHolland
Berichtdoor rickGT » 8-jul-13, 12:14 gisteren rond 12:30 13:00 aan het einde van de A20 bij Hv Holand een zilver grijze bora V5, laag dikke wielen iemand van hier
|
||||
|
||||
Quote:
Zwaaien naar andere mooie VW's begreep m'n vriendin in het begin ook niet helemaal. "Ken je hem dan?" -"Ja, hij rijdt in een verlaagde Volkswagen" |
|
||||
|
||||
Quote:
Zwarte velgen? Denk een collega van me
|
|||
|
|||
nee gepolijst(o.i.d)
|
|||
|
|||
Ik hoorde alleen maar iets naast me brabbelen en daar kon ik uit opmaken; Echt voor schut.
|
|
||||
|
||||
Hahahaha.
Als je een paar pagina's terug kijkt heb ik via het forum ontdekt wie ik elke ochtend tegenkom in het Westland. We zwaaien elke dag en hebben elkaar nooit gesproken.
|
||||
|
||||
Quote:
De caddy is van Evert, ewcaddymk1 hier op t forum. |