|
|||
|
|||
Deze staat hier vast al ergens maar ik vind m Last edited by NielsDub : 02-10-2014 at 14:36. |
|
||||
|
||||
Hoeveel inch zijn die meerdelige Pirelli velgen?
|
|
|||
|
|||
Gok 16".
|
|
||||
|
||||
Zijn 17"
|
|||
|
|||
Quote:
Hey dat is fijn om mijn wagen tegen te komen Dankjewel voor het compliment! |
|
|||
|
|||
Quote:
Voor moet ie zeker nog een cm zakken . Deze winter ga ik aan de slag om de achterwielen voldoende clearance te geven mbv cambershims. De H&R Ultralow die er onder zit moet optimaal gebruikt worden |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zei je van de Ronal Racings ook al |
|
|||
|
|||
Nu dus met BBS E50.2 aka E49, 7x16 voor en 8x16 achter.
Zo was ie op de 7x15 Ronal Racings |
|
||||
|
||||
Stuk beter op 16", maar toch ogen ze klein vind ik. Misschien rondom wat breder zetten ofzo, weet niet wat ik eraan zie.
Wel hele dikke combo, maar was met de Ronals ook het geval. Een of andere reden is de stance niet helemaal op punt. Wel hele dikke bak hoor daar niet van
|
|||
|
|||
Quote:
Naar mijn smaak iets te hoog |
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met ?
|
|
||||
|
||||
Dit is het beeld wat ik altijd voor ogen krijg bij een gewone golf 2 met (veel) te grote velgen.
Staat te hoog hoeveel je ook verlaagt Veeel te platte en smalle bandjes in verhouding met de rest.
|
|||
|
|||
Vind ik dus ook, echt buiten proporties. En maar zagen, knippen, slijpen en plakken om zo laag mogelijk te gaan en dan het liefst met maximaal getrokken bandjes. Bij meetings zie je auto's op de velgrand de bocht omgaan. Over gesproken . Doe mij maar de 90's style
Last edited by Wojtek : 04-10-2014 at 09:23. |
|
||||
|
||||
Van een afstand lijkt het heel wat, de velg ziet er niet uit qua spuitwerk, of coating. Zakkers in de spaken en zeer slecht voorbewerkt. Maar ja je moet wat. Zo kwamen ze er bij mij er niet onder
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Tsja foto's hee...
ik zie ook wel eens foto's van auto's hier..dat ik denk ...dat is niet die auto..dat kan nooit.dat ding valt zo tegen in het 'echt' .. als je een goede camera hebt en locatie en eventueel een photoshop programmatje ..hoeft het allemaal niet zo nauw.. als je deze velgen niet op close up gezien had ..had je ook gedacht van 'damn das mooi'..da wil ik ook.. |
|
||||
|
||||
Nee Heinz74, ik denk niet das mooi, damn die wil ik ook.
Ieder zijn eigen hoor, niks nis mee. zouden meer mensen moeten doen Zo op de foto is het een mooie auto, maar wat jammer van de wielen het haalt de auto wat naar beneden. Maar on-topic.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
De rennsport velgen horen ruw/grof te zijn.
Is magnesium. |
|
||||
|
||||
Quote:
deze mag best even naar de volgende pagina worden gequote super toff ding mish ik blijf het zeggen! daar moet een 16vG60 in
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Haha, even self whoring met foto's:
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 06-10-2014 at 11:02. |