|
||||
|
||||
Mensen moeten het ook zeker niet verkeerd opvatten! Ik vind het alleen nog even wennen.
|
|||
|
|||
Quote:
He deurzakker,ik hou toevallig van de kermisklanten |
|
|||
|
|||
Quote:
Maak je niet druk man,ik vat het zeer zeker niet verkeerd op ik kan het wel hebben,ik heb een zeer dikke huid |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zoals gezegd op facebook erg net werk,
word een mooie skirt benieuwd hoe de afwerking weer word kijkende naar die voorlip op de 3de foto lijkt de aansluiting met de wielboog nog een knikje te geven?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Knap bezig inderdaad! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van de kit straks.
|
|||
|
|||
Quote:
Er moet gewoon een deel van de wielboog worden afgeslepen dan komt het beter uit en is de uitsparing ook groter |
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je gaat goed komen |
|
||||
|
||||
wauw!
|
|
||||
|
||||
Quote:
netjes!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Knap werk allemaal zeg !!!
|
|||
|
|||
Dank jullie!
|
|
|||
|
|||
Nog vorderingen hier? Ik en met mij velen zijn wel nieuwsgierig denk ik. Vraagje, hoe heb je de splitter en sideskirts bevestigd, aangezien hier serieuze krachten op komen?
|
|
|||
|
|||
Geen vorderingen,ben een tijdje met andere zaken bezig geweest niet auto gerelateerd
De frontspoiler zit aan de voorzijde met drie m8 bouten vast dmv knijp moeren in de keienvanger en aan de zijschermen met twee knijpmoeren idem m8 boutjes,en dan ook nog 1 in elke bergcup rand Binnenkort hervat ik weer het werk aan de rechter sideskirt,en dan kunnen er weer mallen van worden getrokken Hopelijk binnen een paar weken wel het eindresultaat binnen van de bak voor de ATL tank,deze bestaat uit twee delen van carbon en binnenzijde in kevlar met rondom een platte flap waarme dmv knijpmoeren deze wordt vastgezet op de bovenrand van de achtervloer |
|
|||
|
|||
Na lang twijfelen,toch maar even posten
Ik heb twee weken geleden deze kuipjes gekocht en wilde het eigenlijk voor me houden,maar ik had zoiets van fuck it,ik post ze gewoon De buitenschaal is volledig van carbon en de binnenschaal van kevlar met een laag gelcoat De buitenschalen zullen met blanke satijnlak worden overgespoten om met de rest een eenheid te vormen Het zitgedeelte wordt met alcantare bekleed en de zijkanten met zwarte stof |
|
|||
|
|||
Damn, dat zijn beste stoeltjes; zwaar?
|
|||
|
|||
ik zal ze ff wegen
|
|
|||
|
|||
4.6kg,komt dan nog wel wat bekleding bij ik denk dan rond de 6 a 7 kg
|
|
|||
|
|||
Wat een vette stoel
Visueel een toppee |
|
|||
|
|||
dank je,ik wilde toch een stoel welke meer in de stijl was welke in de jaren70/80 werd gebruikt en kwam deze al heel lang geleden tegen op een Porsche forum zijn lollipop stoelen welke destijds veel gebruikt werden inoude LeMans autos en in de oude Porsche 935
|