![]() |
|
||||
|
||||
![]() dasty is je vriend
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja dat moet schijnbaar goed spul zijn, maar ik heb spul van Karcher van het werk en dat is ook echt heel goed spul.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Mooi spul, Ronnie!
|
||||
|
||||
![]() mooi spul, maar moet wel eerst goed warm zijn :P
heb nog poosje met red stuf gereden op me Golf 3 toen ... maar zelf dat moest eerst al warm worden voor optimaal gebruik. keep it up !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat klopt maar op de site van EBC staat dat ze koud ook al goede remeigenshappen hebben. Dus ik ben eens benieuwd. Gr Ronnie @Breadfan: Ik heb nu eigenlijk alles alleen nog die spulletjes van jou, moet ik nog op wachten, maar dat komt wel goed. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() BFI heeft m'n bestelling binnen, dus het is nu wachten op hun. Zodra ik meer weet, weet jij het ook direct.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Breadfan:
Oke bedankt voor de info. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Mooie schijfjes
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dus nu ga je gvd het blokje erin lepelen zonder mij erbij.
K*t , had ik er nu maar langer over gedaan om de onderdelen te regelen. Als ik terug ben het eerste wat je doet is even langs knallen bij mij thuis! Succes Gr
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij moet weer zo nodig naar het buitenland haha
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht dat jij dan terug was, zondags gaan we starten, kun je daar nog bij zijn dan?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() nee ga ik niet redden. ben pas in de week 49 ergens terug.
Komt wel goed. zorg maar dat de motorruimte mooi is en dat het motortje snort. Gr
|
||||
|
||||
![]() Komt inorde en veel plezier daar in München, Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Zo morgen de fusee's ophalen, met de nieuwe wiellagers erin en ook maar meteen nieuwe remslangen gekocht, morgen even mooi zwart spuiten en netjes weg leggen voor volgende week zaterdag.
Ik heb er wel zin in, ook haal ik morgen de nieuwe slang voor de stuurbekrachtiging. En wil ik graag al beginnen aan het schoonmaken van mijn motorruimte. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Doe ff rustig, anders past het me straks niet om je motor voor ´t eerst te horen lopen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Moest je na het weekend nog hulp nodig hebben, stuur je me maar een PB-tje. 't Weekend ben ik werken, maar volgende week heb ik (helaas) weer veel vrij.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag even lekker bezig geweest met de nieuwe remmen, aangezien ik toch niet meer verder kan met de motor.
Heb ik die maar klaar gemaakt, alles zo ver mogenlijk vetvrij gemaakt, en netjes in de lak gezet. Schijven op de fusee's gemonteert die al voorzien waren met nieuwe lagers. De nieuwe blokjes gemonteert in de klauwen, en geprobeert de nieuwe remslangen te monteren, maar dit ging niet want ik ben mijn 11ver sleutel kwijt. Maar dat komt nog wel goed. Hier dan 3 foto`s. Deze oude verroeste rommel,gaat plaats maken voor..... Deze mooie nieuwe G60 remmen incl Zimmerman schijven 280mm en Yellowstuff Blokjes van EBC Brakes. Ziet er echt prachtig uit en ik hoop dat dat straks ook super gaat remmen. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 21-11-2009 at 17:19. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, ja zorg maar dat je volgend weekend vrij bent haha.. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt inorde..Als er iets is dan hoor of in jou geval lees je het wel. ![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Die setup ziet er wel héél mooi uit!
![]()