![]() |
|
||||
|
||||
![]() En wat cleaner om die bumper schoon te maken.
![]()
|
||||
|
||||
![]() zo'n brandvlek past juist goed bij die achterlichten Erik
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() valt me mee dat er nog geen M3 spiegels op zitten
|
|
|||
|
|||
![]() Zéker moet dat kunnen,
maar dat maakt dan waarschijnlijk ook het verschil dat het niveau er aan de andere kant van de zee er duidelijk beter op is ![]() Smaak, wansmaak... over smaak valt te twisten ![]() Mijn visie op een dikke MK2 is waarschijnlijk hoe ik die zelf heb gemaakt. (tot zover mijn budgte gaat) Uiteraard zullen andere mensen daar anders over denken, maarja ik misschien ook over die van hun... Tot voor alsnog post ik de mijne gewoon niet en pluk ik hier wel andere dikke pics weg van de MK2's die me wel aan staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Die groene lijkt op de 3e foto wel heel erg op de kleur die mijn broertje ook heeft.
Op deze foto misschien niet zo, maar heb andere foto's waar de kleur gevaarlijk dichtbij komt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wel een enorme artsy fartsy nikszeggende kutfoto zeg.
dure lens, duur filter... en uiteindelijk staat er helemaal NIKS op de foto gelukkig zit er een enorme, wederom artsy fartsy passe partout om, anders had ik helemaal niet gezien dat dit een geweldig uitgevoerd concept van een ware fotograaf was. / end rant (ik houd persoonlijk meer van foto's waar de auto op staat ![]()
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 13-08-2008 at 18:57. |
|
|||
|
|||
![]() Ja same here,
maar zo zijn al die foto's van die gast. Vind een passe partout altijd wel leuk, maar dan heel klein en de naam hoeft ook niet zo vet erop. Beetje zoals die groene hierboven dat heeft. Omlijning in kleur van de auto, naam er netjes op, maar duidelijk te zien wat er op de foto staat...
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sneakybass : 15-08-2008 at 07:41. |
|
||||
|
||||
![]() die onderste is ook een oudere foto neem ik aan .. gezien de SML's en de grille?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben ik niet geheel met je eens, velgenkeuze is ERG belangrijk of een auto dik is van de buitenkant. heeft een auto een dikke motor met dikke aanpasingen aan remmen, bak en ophanging, is het ook al vrij snel een DIKKE bak voor mij...... ![]()
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij lijkt niet mooier, hij IS mooier op die foto ![]() Maar snap je punt. Echter vond ik dit een slecht voorbeeld, want de ene foto is mooier, maar op die foto staat ie er ook gewoon beter bij. Je punt van barrel met dikke foto ben ik wel met je eens.
|
||||
|
||||
![]() vet die lampen, spiegels en die brulpijp .. ook de klinkjes vind ik niet zo ..
de wielen staan vet onder, maar doe er een 185/35 op en 't is nog vetter (als ik het goed zie op de velg is het 7,5x17) maar buiten de wielen vind ik er barweinig aan, maar smaken verschillen ![]()
|
||||
|
||||
![]() is dat niet die ene met die verschrikkelijk snelle motor er in
16v bi g60 ![]() Last edited by 1800 16v kr : 15-08-2008 at 19:05. |
|
|||
|
|||
![]() Ergens in dit topic staan er meerdere foto's van die auto!
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik snap niet dat die US gasten vr6 lippen op hun golfjes 2 doen ..
past niet en het ziet er ook totaal niet mooi uit, beetje zonde
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deze toch? http://www.performancevwmag.com/vid...rash_Course.wmv
|
||||
|
||||
![]() ![]() |