|
||||
|
||||
de rails van de stoelen, is die elektrisch verstelbaar ???
|
||||
|
||||
Man man man...
|
||||
|
||||
hoeveel van die kilo's zijn motorblok? tword geen lichte jongen zo als je bedenkt dat er eigenlijk niks in zit.
|
|||
|
|||
Het begint weer aardig op een auto/bus te lijken!
|
||||
|
||||
Lichte jongen zal het in pk/kilo verhouding wel zijn; ter vergelijking
F430 Scuderia 510 pk bij 1250 kg = 2.45 kg/pk Fridolin 450 pk bij 1200 kg (bijvoorbeeld) = 2,66 kg/pk
Corrado G60 1991 Last edited by cabrio82er : 22-12-2008 at 14:17. |
|
||||
|
||||
tiki madness:350 pk op 750 kg
Michael
|
|||
|
|||
super, begint idd weer op een automobiel te lijken, geweldige prestatie
|
|
||||
|
||||
man man man wat een heerlijk project is dit toch, gewicht valt me eerlijk gezegd nog mee!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
hier heb ik geen woorden voor nogmaals respeckt!
enne gewicht? zal niet zn probleem zijn als die dikke w12 een Phaeton van 2294kg of de touarag van 2.576kg kan trekken zal de fridolin wel vliegen succes verder
Last edited by knedel16vweber : 28-12-2008 at 11:09. |
|
||||
|
||||
kippenvel dit project,
echt heel veel respect dat mensen zoiets aandurven, ben echt benieuwd hoe de auto er uiteindelijk komt te zien, blijf dit zeker volgen |
|
||||
|
||||
860... 420 pk ..... 2.04 Kg/pk...
|
|
||||
|
||||
heb een vraagje.
is er al eens eerder zo`n extreem project met een fridolin gedaan? of ben jij de eerste ruud. ik ben er namelijk erg van onder de indruk. en heb daar dan ook er veel respect voor je project. |
|
|||
|
|||
super project, blijf er elke keer weer met verbazing door heen te lezen, echt super ruud
|
|
||||
|
||||
dit topic heeft bijna 175.000 views, dat zegt genoeg over dit project denk ik. abnormaal!
|
||||
|
||||
deze kop lag vandaag nog te koop..
eigenaar had ook deze.. met watergekoelde alfa motor.. |
|
|||
|
|||
Hallo ,
Er staat weer een Fridolin te koop in nederland!! Serieuze intresse. Stuur je emailadres of vragen naar : duitsert@live.nl Groet, P. Duitser |
|
|||
|
|||
en wat vroeg hij van die neus
|
|
|||
|
|||
Hej,
Ik vind dit zeker wel een gaaf projekt maar even een paar vraagjes, @ruud hoe ga je dat oplossen met je waterkoeling achter voor de roosters raiateurs plaatsen of ergens onder de auto maar gezien de laagte gaat dat hem niet worden voor in heb je ook wijnig plek meer anders had je hem in je bandenbak weg kunnen werken... En kabelboom een W12 werkt toch met canbus ? wat voor bak hangt er trouwens achter ? maar voor de rest vind ik het super wijs waar je mee bezig bent
|
||||
|
||||
Ik moet binnekort de stoelen hebben, maar weet eigenlijk niet goed welke.
Mijn voorkeur ging uit naar de recaro pro racer, maar ik denk dat het niet mag kwa gezichts belemering??? http://www.recaro.com/index.php?id=776&L=2 Nu is mijn vraag, wat zouden jullie er het liefst inzien. of wat zal er het beste bij staan. gr ruud |