|
|||
|
|||
Hmm.. Je bent soms een lastig persoon Michel haha
|
|
|||
|
|||
Hoezo lastig,geef mij een McDonalds en je hoort mij niet klagen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
übercool!
|
|||
|
|||
dank je wel,ben er zelf ook heeel erg blij mee,het enige wat ik wel ga veranderen zijn de boutjes waarmee hij nu zit gemonteerd,deze komen nogal lomp over
|
|
||||
|
||||
like it !
|
|
|||
|
|||
Dank je
|
|
|||
|
|||
Gaaf
|
|
|||
|
|||
Thanks Roy
|
|
||||
|
||||
Idd heel gaaf, past goed in het concept
|
|
||||
|
||||
Staat m goed!
|
|
|||
|
|||
Dank jullie wel,ben ook wel erg blij met het eindresultaat
|
|
|||
|
|||
Word heel mooi zo.
|
|||
|
|||
hey Michel,
Dat zijn weer mooie updates zeg............ Staat super zeg die rode bumpers en inderdaad je moet straks het totaal plaatje zien! Klasse werk weer blijf je volgen. Groet, Rick |
|
|||
|
|||
Dank je Rick,gaat zeker goed komen,ik baal alleen dat de stijl qua folie die ik wil gebruiken steeds populairder is geworden
Dat is het nadeel als je een langdurig project hebt,zo is het ook met die rennsport velgen een jaar of 5,6 geleden zag je er niemand mee rijden en nu is het bijna standaard |
|
||||
|
||||
Ik weet nog niet wat ik van die rode bumpers moet vinden.
Het vloekt nu een beetje. Maar ik wacht het eindresultaat af! Wie weet vind ik het dan wel mooi.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik begrijp je,mijn zoon en vrouw vinden het beide ook afgrijselijk,maar ik heb een bepaalde stijl in me kop,en denk dat als straks het totaalplaatje af is men het kan waarderen,en zo niet jammer dan Ik doe wat ik persoonlijk mooi vindt net als ieder ander Last edited by skywalker38 : 03-07-2015 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Kan wel roepen wat ik niet mooi vind, maar vind het allang mooi dat je het carbon in satijn/mat hebt gedaan.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Oh dat geeft niet hoor,je mag gewoon je mening geven daar kan ik wel mee leven hoor |
|
||||
|
||||
Wel erg kermis zo ouwe
Dat de bumpers rood zijn gaat straks niemand meer opvallen zodra hij is behangen |