|
||||
|
||||
Witte polo 6r op bbs lemans, tankstation emmaberg. Eigenaar stond te praten met iemand in een dikke 5 serie.
|
||||
|
||||
Kom de laatste dagen vaker een lage zwarte Lupo tegen in omgeving Parkstad.
Heeft een witte zonneband op de voorruit of een heel wit dak (rijdend niet echt goed te zien ) Iemand van hier, want heb nog een vraagje voor hem
|
||||
|
||||
moes zondag en gister naar arnhem op de A12 terhoogte van ik denk ongeveer ede
preciese locatie duf ik niet te zeggen.. zondag enkelt een verhoogde T1 met een aanhanger kreeft in het weiland en gister avond stond er nog een hoge soort baya achtige kever naast gewoon geparkeerd in een weiland??
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Net een bumperloze donkerblauwe Golf 1 gespot, hartje Leeuwarden
leuk dingetje |
|
|||
|
|||
Gistermorgen in het centrum van Arnhem, een grijze Jetta 2 ik geloof een gti of gtx.
Velgen waren Porsche C2's. Stond geparkeerd in de buurt van Hommelseweg. Strak ding om te zien!
|
||||
|
||||
Vanmiddag in born een lage blauwe jetta 2 met dakrek en roestige moterkap, op staal, zwaaide netjes terug.
|
|
||||
|
||||
Laatste tijd in Venlo-Zuid steeds vaker bij mij hier, een zwarte 4 deurs Golf MK2 vrij laag en zwarte velgen als ik het me goed herinner, zeer mooi geluid en hoor hem elke 2 dagen langsrijden en soms zie ik hem ook nog even...
|
|||
|
|||
Net via Moerkapelle richting Zevenhuizen een witte 964 op gepolijste velgen, redelijk verlaagd. Ik zat een tijdje achter je in een rode 6n. Zag er netjes uit.
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent gespot op de carbagerun facebook |
|
||||
|
||||
deze vandaag tegengekomen bij autobedrijf schaepkens in klimmen. ding komt uit heerlen. mooi harde auto met corrado dash. als je er andere lampjes, grilletje en spiegels opzet is de auto echt dik in orde. tegenover bij autobedrijf maessen staat en country in de showroom. ding is in nieuwstaat.
|
||||
|
||||
Is wel een R-line, zal wel wat moeten kosten dan!
|
|
||||
|
||||
jazeker, zet de prijs niet eens op de site.
gratis bij een caddy hoopte ik eigenlijk
|
||||
|
||||
Haha als dat zo was geweest had ik hem spontaan mooier gevonden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, gezien leuk! |
|
||||
|
||||
Vanmorgen (en gisteren), rond 7:00 / 7:15 op de N279 t.h.v. Veghel. Een witte 5 deurs Mk1, nette staat, en ardig origineel zo te zien. Ik meen in een flits oranje SC sierstrips te hebben gezien, maar weet 't niet zeker.
Gisteravond rond 22:30 op de A65 thv afslag Vught / JBZ een blauwe caddy Mk1
|
||||
|
||||
VdubMKII gisteren avond rond 20 uur. Markt in Born? Of was jij daar niet bij? zag er toevallig een paar vw's staan. Waaronder een mk2.
|
|
||||
|
||||
Op de Leusderweg in Amersfoort:
Verlaagde bordeaux rode Golf Mk2, 5 deurs op Estorils(?) Kwam uit Tsjechië. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik geweest ja, stond naast een lage passat v5 met een roze sticker op de vooruit |
|
||||
|
||||
Haha ok, Ja passat heb ik idd ook gezien. Maar ik wist niet zeker of jij het was. Zag alleen dat het een mk2 was. Aangezien het ook al wat donkerder was buiten
|
|
|||
|
|||
Toevallig van iemand hier deze Jetta? Gespot bij het CBR in Eindhoven.