|
||||
|
||||
Quote:
Ja was ik idd, zag je in de verte al aankomen
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, mij viel later pas in dat je nu in een caddy rond rijd. Had het namelijk ergens hier op het forum gelezen Golf verkocht? |
|
||||
|
||||
ja die is verkocht,was zo weg. rijdt nu ergens bij venlo rond.
|
||||
|
||||
Ben ik vorige week in Mayrhoven Oostenrijk lopen we naar de winkel en wat staat daar......
Forum lid ???
|
||||
|
||||
vanmiddag in Nooitgedacht, drenthe een paarse mk2 bij De Trans. was daar voor foto klus zag de wagen dat op de parkeerplaats staan.
|
|
||||
|
||||
Waarom maak je er dan niet even een foto van
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat vroeg ik mezelf ook af achteraf:p |
|
||||
|
||||
Vanmiddag Erik gespot in zijn Jetta met de zomer slofjes erop, lekker laag en een goed tempo erop, hij reed bij ons voor bij het werk langs.. Doenrade Provenciale weg noord..
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had een beetje haast ja, moest binnen 5 min in Nuth zijn |
|
||||
|
||||
Doe maar rustig aan daar op die weg, want daar staan ze ook wel eens graag te flitsen
|
|
||||
|
||||
Volgens mij hield ik me redelijk aan de snelheid, alleen de bochten gas erbij
|
|
||||
|
||||
in groningen, vlak bij CS. net hiervoor nog een strakke mettalic bruine corrado, met heldere zooi en sjonnie velgen.
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Damwoude een blauwe caddy 1 met alu laadbak.
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha ok, ik had er namelijk vorige maand 2 te pakken in die buurt daar. Was wel met de bedrijfsauto. Maar ze staan de laatste tijd echt overal |
|
|||
|
|||
Vanavond een nette Golf G60 gezien in Friesland in een stalling. Stond er samen met oa een Porsche. Zaten RM's onder in (gokje) 8,5j rondom..
Achterin de loods lagen nog zwarte BBS wielen met nette banden. Geen idee meer waar 't was, was zo'n 10 minuten rijden vanaf Dokkum.. |
|
||||
|
||||
Gister avond tussen 10 en half 11 op de brug tussen born en buchten een zilvere golf 1, laag met spaakwielen en gele pitten, hij knipperde nog met z`n licht, zag em van t weekend ook al eens rijden sĂ*vonds maar door de oranje straat verlichting dacht ik toen dat die goud kleurig was, mooi ding
En laats gespot door een vriend van me: Die witte al vaker gespot maar die duitser nog nooit. |
|
|||
|
|||
Vandaag in Vlaardingen een witte bora met zwarte velgen en Amerikaanse bumperlijst voor.
|
||||
|
||||
Op de Prinsengracht in Amsterdam - Paarse/zwarte Golf 2 op zwarte velgen, lag redelijk laag. Had ook een rode kentekenplaat achter z'n voorruit met een naam erop.
Op de A1 bij Amersfoort, ter hoogte van de Praxis - Donker blauwe New Beetle op BBS RS-GT velgen. Ik gok een inch of 19. |
|
||||
|
||||
Reed vannochtend op de a79 een polo 6n, ging bij hulsberg erop en in welten eraf. Lag goed laag en had dakdragers oo t dak staan. Volgens mij wassie blauw