|
||||
|
||||
Respect voor de afro dude
De eerdere periode spotte ik je altijd in m'n rode audi cabrio. Kom je elke dag vanuit 'sGravendeel? Best ritje.
|
||||
|
||||
Ja klopt, iedere dag van 's-gravendeel naar den haag (loosduinen). Maar met de TD is dat goed te doen hoor!
|
|
||||
|
||||
Ik woon net boven loosduinen. En werk in maasdijk
|
||||
|
||||
Oke ik zie regelmatig op facebook "geupoad in de buurt van kijkduin" dat ben jij dusIk weet overigens nou niet zeker of t nou houtwijk of loosduinen is. Ik werk bij Studio Oostrum, dat zit gevestigd in de q.a nederpelstraat. Bij de McDonalds linksaf v.a. het Westland.
|
|
||||
|
||||
Ja dat ben ik. Als ik "FB dienst" heb
Nog een keer gespot: http://www.hansoostrumfotografie.nl/medewerkers
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een best kapsel.
|
|
|||
|
|||
Dat kapsel is ook afgelopen zondag gespot bij onedub.
|
|
||||
|
||||
Rond 21.00 uur in de buurt van helmond,verder orginele zwarte bora met trekhaak, had Wheelwhore sticker op bumper en aantal stickers op achterruit. Stond op staal
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Kerkrade akkerheide was het geloof ik;
|
|
||||
|
||||
Die zit geloof ik op vwforum, is eerst van iemand uit maastricht geweest.
|
|
||||
|
||||
Afgelopen nacht geloof rond 12 uur tusse nedcar en buchten/born een goudkleurige golf 1, laag met gele pitten en spaakwielen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
jups wel bekend, hij is af en toe ook welleens bij mij. is een corrado vr6 van hendrik jan, woont inderdaad op kade kant op stadskanaal noord. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heb ik jou dinsdag avond in Born gezien, je stond met nog een paar jongens en een TNT bus daar op de parkeerplaats. |
|
||||
|
||||
Klopt, jij was niet met de jetta of heb ik je over het hoofd gezien?
|
|
||||
|
||||
Nee, ik ree in de lupo.
|
|
||||
|
||||
Volgende keer even toeteren
vanmiddag rond 3 uur in sittard thv tempelplein een zwarte golf 4 op lenso`s, ik geloof een 1.8t. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zag hem toevallig nog weer in het centrum vanmiddag
|
||||
|
||||
Net rond kwart voor 11 in sittard op de rijksweg een glimmende zwarte golf 5 met xenon en us lights ik knipperde met de lampen en hij knipperde terug.
|
|
||||
|
||||
golfje_295.000 rond kwart voor 5 in simpelveld? of was jij dat niet in die witte caddy?
|