|
||||
|
||||
In maasbracht, lage rode golf 2 kenteken xx-18-pd
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Rotterdam, de singel richting erasmusbrug/Capelle stond een beigekleurige kevert met pech, bij verkeerslicht naar links. wel een leuk ding! Ik reed voorbij in een Visser vrachtwagen.
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag rond 16:00 svennie zijn oude mk3 op de middenweg thv fortuna stadion
|
||||
|
||||
Gister rond 17:00 een matzwarte golf 2 bij het politie bureau in Geleen, daarna op dezelfde weg een donkerblauwe golf 1 met karmann set . Deden beide even duimpje omhoog
|
|
||||
|
||||
Bijna elke ochtend THV Poeldijk een lage rode golf2 diesel(logo) richting DenHaag.
Ik zie hem bijna elke ochtend, maar had vandaag de GTI bij me, dus vandaag zwaaide hij. Gozer heeft trouwens een MEGA grote afro
|
||||
|
||||
Ik kom 's morgens ook vaker op de Hasseltsebaan een lage Passat (bouwjaar ergens rond 2000/2002?) tegen, vlak voor de stoplichten bij de Shell.
|
||||
|
||||
Quote:
waarschijnlijk de zelfde gast als die ook in die lage golf 2 reed die je een tijdje terug ook al gespot had.. heeft ook nog een skoda fabia, mk1 cabrio en een rx7
|
||||
|
||||
Quote:
wat voor een kleur? |
|
||||
|
||||
Zwart als de nacht!
|
||||
|
||||
Vanochtend een Mk1 gespot bij de HAN Arnhem, onder het parkeerdek, in de rij het dichtst bij de ingang van het autotechniek gebouw.
verlaagd, zwarte verbrede 13" staaltjes, babyblauw (gerold denk ik), geen achterbank, porsche stoelen en een mistlamp aan de bumper. als ie er mogen nog/weer staat ff een fototje schieten, is een mooi ding
|
||||
|
||||
Lage bordeaurode golf 1 op brede wieltjes in, ik geloof neerbeek. Stond samen met een a4 avant op een oprit
|
||||
|
||||
vanmorgen een polo steilheck in woestijn legerkleuren tussen balkbrug en hoogeveen
|
|
|||
|
|||
Dat zal Arjan wel zijn geweest.
|
||||
|
||||
Mooie donkergroene jetta 1 tussen Leeuwarden en Harlingen vanmiddag, bestuurder zwaaide vriendelijk.
|
||||
|
||||
Vanmorgen op de A73 tussen Boxmeer en Venlo een mat zwarte Golf 1 met gele koplampen.
Hij reed richting Venlo. |
|
||||
|
||||
Dikke Civic!
In Soesterberg een zwarte/grijze Golf VI GTD met GTI achterbumper. Reed op 19" OZ Superturismo velgen. Zag er wel dik uit. |
|
|||
|
|||
Vanmiddag een matgrijze mk2 met rolkooi zien staan bij de Erasmusbrug.
|
||||
|
||||
Denk dat dat de tdi van nynie is geweest.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ben ik! ik wilde net vragen wie ik daar iedere ochtend spotte! |