|
||||
|
||||
Echt bruut dit! Geweldig project, ga zo door.
|
|
||||
|
||||
waanzinnig Ruud, echt!
|
|
||||
|
||||
zo he!met zo'n motor erin, begint ie in 1 keer weer op een auto te lijken,, superstoer hoor!
|
|
|||
|
|||
Vet hoor! Het lijkt een beetje onwerkelijk met die motor erin zo . Ga je de motorruimte nog afschermen van de cabine? I.v.m. lawaai uitlaatgassen enz..
|
||||
|
||||
awesome !!!!!
Hier kan overhaulin nog een puntje aan zuigen
|
|||
|
|||
ziet er erg gaaf uit!
Maar vroeg me af of je met de kleine tank wel van tankstation tot tankstation kan rijden? |
|
||||
|
||||
haha erg vet!
|
||||
|
||||
Geweldig project dit
Ben ook eens benieuwd hoeveel km je kunt rijden met dat tankje straks...
|
||||
|
||||
als ik die motor zo zie, gaat dat mooie binnen plaatwerk wat je had gemaakt nog wel passen?
|
||||
|
||||
Ik vraag me af hoeveel die koets nu al weegt?
|
|||
|
|||
dikke respect kerel, hoop wel dadelijk dat de RDW mee wilt werken!!
qua op kenteken zetten dan!! En dan moeten ze een test-rondje mee gaan rijden Haha ik lach me kapot, en het idee wat er op het kenteken staat!! FRIDOLIN W12 hoe heerlijk moet dat zijn!!
|
||||
|
||||
Quote:
PK's genoeg
|
||||
|
||||
Eigenlijk maar 1 woord voor:
Asociaal!! Maar dan in de meest positieve betekenis
|
||||
|
||||
super project erg veel lef voor nodig om het zo GROOT aan te pakken.
respect
|
||||
|
||||
Quote:
Een iets te groot project geworden voor dit forum, aangezien ze geen gallery ruimte meer voor me hebben. Heb op vwforum ook al even getest hoe ik daar foto's kan uploaden Voorlopig ben ik al van ruimte voorzien bij een ander forum. gr ruud |
|
||||
|
||||
tip: www.photobucket.com
heb je ook geen lelijke teksten in je foto's.. en kun je ze op elk willekeurig forum of wat dan ook posten... groeten hj |
|
||||
|
||||
Gebruik ik ook. Werkt perfect!
|
|
||||
|
||||
waar moeten / kunnen we dan de vorderingen blijven volgen?
|
|
||||
|
||||
Ach kom, voor een eenmalige donatie van 15 euro doe je ook eens wat terug voor het forum en krijg je 1500MB ruimte. Mocht je die ook nog eens volmaken doen we echt niet moeilijk over nog meer ruimte
|
|
||||
|
||||
doe je ook eens wat terug voor het forum
Dit is wat ik er van denk, en dan hou ik er ook over op. Die 15 euri kan ik echt wel missen, maar ben uit principe niet van plan dat te betalen. Het lijkt me eerlijker, dat geld te halen bij iemand die alleen verkoop advertenties plaatst, BV. Ik denk dat ik moeite genoeg doe om alles te poosten, en kijkers te trekken. Als je echt gaat google, kom je er ook wel achter, hoeveel links hier naar toe staan. Een forum zou toch blij moeten zijn met projecten. Ik poost lekker verder, en de foto's link ik er wel bij van een ander forum. Wand ik kan natuurlijk niet, al mijn geintreseerde kijkers hiervoor laten opdraaien. Groeten Ruud Last edited by ruud's fridolin : 19-12-2008 at 21:05. |