|
|||
|
|||
Mooie auto met dikke wielen
|
||||
|
||||
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
echt op de foto's een mooie Golf 2 en het blok is super....maar ik heb hier en daar een paar dingen gezien..dat wel ietske jammer is ,waar jij overigens niks aan kunt doen (blijft een ouw ding natch)..maar de buitenkant bedoel ik ..die trofee met die roestplekken erbij op de foto..ik zeg netjes klaarmaken en een nieuwe 'jas' aangeven...hoeft niet duur te zijn ..(hint).. als je zin hebt ..PM
|
|
||||
|
||||
Dit seizoen word er nog even kort mee gereden
en dan gaan we opnieuw uit elkaar met de auto de hobby moet wel leuk blijven elke keer een beetje Het verzamelen van delen is al even aan de gang Er ligt al een nette lijsten set, grill, logos etc klaar Technisch is alles naar mn zin vvoorlopig na alle werken Aan het interieur worden de laatste dingen gedaan is dat ook in orde
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 14-02-2014 at 10:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
ok ik dacht dat ik eens gehoord/gelezen had dat deze van 84 was
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
|||
|
|||
Quote:
Los van de originele folder zijn de meningen daar over verdeeld
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Netjes Mario ben benieuwd naar het resultaat
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Die ziet er ook weer netjes uit.
|
|||
|
|||
gadverdamme misha wat lekker
|
||||
|
||||
Wat een prachtig exemplaar... Respect
|
|
|||
|
|||
Ik ben waarschijnlijk de enige
Maar ik vind die wielen te groot |
|
|||
|
|||
Je bent niet de enige, vind de wielen ook veel te groot. Auto een centimeter omhoog zou het ook een stuk mooier maken.
|
||||
|
||||
Voor gaat hij cm omhoog, omdat het zo niet echt te doen is. Verder is dit gewoon 17", dé maat voor een dikke bumper mk2
|
||||
|
||||
Vind de grote van de wielen prima !! Ik heb alleen last van het "Rene-syndroom" (te smalle banden) in dit geval
Maar verder een puike auto Misha !!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Het lijkt wel 18" Misha. Vind de RC's die je eerst had mooier maar goed dat is persoonlijk. Verder een nette auto zo te zien.
|
||||
|
||||
Komt denk ik wel door de velg/laagte en standpunt, hier ogen ze al minder groot omdat er minder velg verdwijnt in de wielkast.
Zijn ook nog maar wat snelle iPhone foto's, als hij definitief goed staat en uitgelijnd is ga ik eens wat betere maken
|
||||
|
||||
Zo das een mooie MKII
|