|
||||
|
||||
Mivw golf
Vanmorgen op de A20/A16 reed ik achter/voor/naast een verlaagde witte mk1 met steelies, xenon en MIVW stickers op de flanken.
|
||||
|
||||
Paarse Polo 6N vanmiddag in Emmen. Paars, zwarte velgen, goed laag en groene sticker op de achterruit
|
|
||||
|
||||
ik had het idee Tjaap vandaag te spotten van monster naar naaldwijk (zwartedijk)
in de audi met een gek mutsje op??
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Oranje t2 besteller met dubbelasser erachter, stoer om zo'n ding als bedrijfsauto te gebruiken
|
||||
|
||||
Gisterochtend, lage donkere Passat met hoodbra op de A32 bij Heereveen
|
|
|||
|
|||
gister een witte bora(t) in Bergum rond half 4
leek wel op Gerk . maar dan schoner |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een hele dikke Golf 5 R32(blauw) gespot in Kleve(D) bij Kaufland.
Iemand van hier?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Geniale T1 samba bus rood met zwart lekker laag en op Fuchs velgen. Op de parkeerplaats van recreatiepark Marveld in Groenlo Wie o wie....
|
|
|||
|
|||
Quote:
zou heel goed kunnen... heb niet echt op het kenteken gelet ofzo... |
|
||||
|
||||
Afgelopen nacht rond 12 uur in sittard thv het oude ziekenhuis/rijksweg een lage zilvere golf 1 op zwart staal, volgens mij 16inch, vanmiddag rond een uur of 3 tussen geleen en beek een paarse golf 2 met xenon koplampen
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag in Leerdam gespot de witte 35i tdi (ex big ron) met verbreed staal, zag er dik uit !
|
|
||||
|
||||
Om half 5 op de rijksweg in geleen. Lage donkere MK2 met gele koplampen. Kleur kon ik niet goed zien. I.v.m. kei harde regen.
|
|
||||
|
||||
Was ik denk ik, ik kwam een donkere mk2 tegen ook met gele lampen?
|
|
|||
|
|||
Donderdag op de A20 een panamabruine Polo 1 in een flits bij schiedam
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb wel een zwarte MK2 maar geen gele koplampen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan had ik mischien waan ideen door de harde regen |
|
||||
|
||||
vanmiddag in de leeuwerikstraat in eygelshoven de groene golf 3 van svennie. was rond half 3 zoiets.
|
||||
|
||||
Vanochtend op de A20 bij Rotterdam, een rode Golf 2 GTI uit '84, laag. Kenteken begon met LJ.
|