|
||||
|
||||
Vento is van Jan Hofkens zo te zien.............
|
|
|||
|
|||
De vento is niet meer van Jan.
|
|
||||
|
||||
vanmiddag gerardmkIIvr6 westereen in een nieuw project
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
@Henkwassenaar: Was 'm idd! Knap karretje..
Is volgens kenteken een 1.6 55kw die 29 september van eigenaar is gewisseld..
|
|||
|
|||
Klopt ik heb de Vento vorige maand verkocht aan een jongen die daar bij de Opel dealer werkt.
|
|
||||
|
||||
Net erik gespot met de jetta bij de aldi in sittard, zag de wielen al van ver aankomen, glommen goed
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik jou gemist dan? heb alleen de oranje golf 2 van bob gezien, en volgens mij zat de Ronnie (de limburger)er ook nog bij. En de wielen waren toevallig een keer goed gepoetst |
|
||||
|
||||
Ja Indd Erik ik zat er bij ja, ik zei ook al van afstandje van daar staat Erik. Met de jetta die wielen blinkenecht lekker. Altijd gezellig in de auto van Bob haha.. En die wielen van Bob waren zeker niet gepoetst, maar wagen valt toch op.
|
||||
|
||||
Quote:
haha, dat de wagen van bob opvalt is zeker ! Hopen dat de jetta zelf morgen ook zo blinkt, ga hem polijsten. Dus ben benieuwd! |
|
||||
|
||||
Je keek net in je rechter spiegel omdat je de parkeerplaats opdraaide toen ik langs reed
|
|
||||
|
||||
vanochtend,bij stiens,lichtblauwe caddy 1 op ats cup.
|
||||
|
||||
Die staat hier een paar straten verder op volgens mij
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
begin van de middag lage witte caddy met motor in de laadbak op de a28 thv haren.
Last edited by Auke : 28-10-2012 at 18:23. |
|
||||
|
||||
Erik net weer gespot met zijn Jetta in Sittard op de Rijksweg bij de Fairplay, aan het stoplicht.
|
||||
|
||||
Vanmiddag een Rode Lupo GTI op de Hogelandseweg tussen de N33 en Delfzijl. Gaaf ding
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jou niet gezien? |
|
||||
|
||||
Weer in de sjlepmobiel he kwamen terug van Aken..
|
||||
|
||||
Gisteren hier in Stadsanaal een zwarte Golf Plus, verlaagd op winterwielen met US-module op de knipperlichten.