|
||||
|
||||
deftig resultaat
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Thanks mannen,ik moet wel toegeven dat ik hem behoorlijk kneep,want wat als hij nou niet zou passen?,dan was ik weer een pak geld door het toilet gespoeld
|
|
|||
|
|||
zeer netjes maat !! ze hebben goed werk geleverd en jij ook
toevallig al nieuws ivm dat van mij :-D
|
|||
|
|||
Nog geen nieuws ik ga volgende week naar ze toe laat je gelijk meer weten
|
|
|||
|
|||
super maat thx
|
|||
|
|||
Quote:
Komt helemaal goed |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
geweldig! echt super gaaf
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
dank je wel,het is wellicht niet zo hip als de Alcon klauwen die ik heb,maar ik denk dat deze set beter in het totaal plaatje gaan staan
|
|
|||
|
|||
Netjes!!
|
|||
|
|||
Dank u
|
|
||||
|
||||
hmm ik vind dit beter dan die rode porsche klauwen eerlijk gezegt, lekker orgineel! Waar komt zoiets vanaf?
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je,ik vraag mij ook af waar ze origineel vanaf komen Ik denk in ieder geval dat het klauwen zijn uit de jaren 80 misschien begin 90 Op goochel kom ik bar weinig tegen van deze 4pot klauwen,behouden op Pelican Parts waar een soortgelijk setje werd aangeboden die van een ouwe 911 turbo afkwamen Je ziet ze nog weleens op bergcup racers zitten |
|
||||
|
||||
heb ze ook wel eens op een polo 1 gezien maar dan een maatje kleiner, was met de youngtimer trophy
|
|
||||
|
||||
Mooi stuk !
Eeb idee van het gewicht verschil ? |
|
||||
|
||||
Op internet wordt heel veel gesproken over Volvo 4 pots remklauwen van girling. Zal ongetwijfeld op meer merken zijn toegepast. Zijn zeer gewild in de racerij lees ik.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal er straks mee op de weegschaal staan laat het je zo weten De klauwen zijn niet zwaar denk ik maar de schijven helaas wel |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik geloof je gelijk maar hoe ik ook zoek ik kom er bar weinig op het net over tegen ( helaas) |
|
|||
|
|||
Schijven wegen 9.1 kg en de klauwen wegen incl adapter 3.9 kg
|
|
||||
|
||||
Thanks
|