![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels de brandstofleiding binnen en deze onder de auto geplaatst.
En ook de motorkap er weer opgezet. Zodat hij vrijdag naar de spuiter kan om daar de puntjes op de ï te laten zetten en hem ook te laten opschuren en polijsten. |
|
||||
|
||||
![]() gaat de goede kant op zo,ziet er al gaaf uit!
|
||||
|
||||
![]() resultaat is super, topwerk!
|
||||
|
||||
![]() Thanks heren.
Vandaag de bumpers,achterlichten en de plaat tussen de achterlichten weer van de auto gehaald zodat hij weer naar de spuiten kon. Net voor vertrek: |
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen heb je daar!
|
||||
|
||||
![]() Hey Erik!
Super mooi project, sorry dat ik je niet kon helpen aan het lagerschaaltje. Zie dat je nieuwe brandstofleiding onder de auto hebt gezet, is deze van kunststof? Waar heb je die vandaan? |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Damn man echt een van de mooiste golfjes van NL maar ik viel bijna van de bank toen ik de kosten tot zover las. Niet dat een golf het niet verdiend maar je verkijkt je echt op de kosten die erbij komen kijken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er echt helemaal TOP uit! Echt gaaf!
|
|
|||
|
|||
![]() Enne.. al klaar?
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks Heren.
@ Roy: Nee heb stalen remleiding gehaald van 6mm en deze daarvoor gebruikt. @ Patrick: Nee nog niet. Staat nog bij de spuiter, hij had zich er een beetje op verkeken hoeveel werk het polijsten hem ging kosten. Maar hij wou hem deze week klaar hebben dus hopenlijk kan ik hem vrijdag/zaterdag gaan halen. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de Golf eindelijk weer eens op kunnen halen bij de spuiter.
Deze heeft 1 beschadigingkje achter het achterlicht gefixt en opnieuw gespoten. En hij had in de uiterste hoeken binnenin bij het dakraam niet goed geraakt met spuiten, deze heeft hij nu ook opnieuw gespoten. En daar is de auto ook opgeschuurd en gepolijst. Hier een karige foto van bij de spuiter, ben in alle drukte vergeten betere foto's te maken maar die volgen morgen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super project!
![]() ![]() Kan je voor die tape voor de schermen ook iets vervangends gebruiken? Ik heb zwart isolatietape liggen hier... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een preview:
Foto van vanmorgen: |
|
||||
|
||||
![]() Damn!! super
|
||||
|
||||
![]() Hè bahhhhh
Wat mooi ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() oef......nice
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks iedereen.
Zo als inmiddels al te zien was heb ik de auto terug van de spuiter. En ben gisteren bezig geweest met de schakelstangen in orde te maken, alleen moet ik nog een lagerschaaltje zien te vinden voor de stang van de pook naar de motorruimte. Daarna de koppelingskabel gemonteerd en begonnen met de buitenkant een beetje bij beetje op te bouwen. Ook heb ik het stuk KVS slang dat naar de originele carb ging en terug vervangen door een korte bocht die ik bij Jeroen Rison had besteld. Deze dus: ![]() Hier nog wat foto's van gistermorgen voor ik begonnen ben: En hier de foto's van het einde van de dag: |