|
||||
|
||||
net gespot op mediatv.nl
en het linkje was op het oog wel een lekkere vento, zo met die parabolen er onder....
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Oeps, die is volgens mij van Peter ( music2dance ).
Eerste Vento was gestolen nu deze TL
|
||||
|
||||
ook nog een vr6 die zijn er al zo weinig
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Leusden op de klokhoek, zilveren Golf 4 Variant met xenon en grote glimmende wielen.
|
||||
|
||||
Afgelopen vrijdagmiddag in Weesp: zilvergrijze Type3 Variant met blauwe 'zonnebril'.
|
||||
|
||||
Quote:
Zodan...zoDamn Hij heeft erg veel pech met zijn ventos dan.... Kan me nog herrinneren dat ik zijn vorige vento tegen kwam op schadeautos.nl, stond toen bij de omschrijving diefstal schade. Zal deze er binnenkort ook op staan denk ik
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Beige type 3 variant met luxaflex in Amersfoort vlakbij de Arnhemseweg.
|
||||
|
||||
Rond kwart voor 7 vanavond, poep originele Edition One op de A28 t.h.v. Amersfoort richting Zwolle.
|
||||
|
||||
Ik spotte donderdag 29-03-07 een bruine Caddy type 1, zeer laag met side-pijp in Leidschendam vklabij de eerste tunnel van de N14.
|
||||
|
||||
Zaterdagmiddag rond half 5 een blauwe T2(A volgens mij) Singelcab bij Veenwouden.
En woesdagavond Marcel, broer van BeetleGerk, in de blauwe kever bij Quatrebras.
|
||||
|
||||
Gespot, een duitse T3 met pech.
|
|
||||
|
||||
vandaag 19:15 matgrijze kever op de vlijmenseweg in denbosch...extreem verlaagd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat voor een auto staat er links op de voorgrond is dat een cayenne of een touareg? of zit ik er heel ver naast? |
|
||||
|
||||
Touareg idd
|
|
|||
|
|||
zaterdag gespot in zwaagwesteinde,audivwfreak.prachtig geheel edwin
|
|
||||
|
||||
Vandaag op de autocross in Achterveld:
Rode golf 3 op BBS RS, achterklep die over knipperlicht heen gaat en geen slotbalk meer. Tevens een groene Golf 3 met BBS RS zonder slotbalk op de achterklep en als laatste een VW 1600 Variant volgens mij, deze heb ik 2 a 3 weken geleden in Amersfoort zien staan.
|
||||
|
||||
Vanochtend Gerk in drachten!? Wist nog net even te knipperen en de hand op te steken. Ik zat in de witte jetta
|
|
||||
|
||||
vandaag net voorbij 's-Gravenzande richting Hoek van Holland langs de weg en te koop een T1 besteller, kleur bruin en er erg goed bij staand. Heel erg mooie bus!
|