|
||||
|
||||
Quote:
Kijk dat is nuttige info Quote:
Ja pedaal van een MK2 is altijd een beetje "raar" qua aanleggen. Met hard remmen heb ik tot dit jaar niet echt problemen gehad. Maar ik begrijp uit je verhaal dus dat je met de nieuwe remmen meer vloeistof aan de zuigerkant nodig hebt, dat verklaart.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Lekker stekkie Robert.
Ik heb 25.4 HRC met G60 remmen en staalflex werkt perfect. Porsche klauwen heb ik niet op de Golf ging niet passen met 16 inch RS heb wel Porsche klauwen op een T3 met standaard HRC en daar werkt het ook goed met standaard HRC. Geen idee hoeveel mm
|
|||
|
|||
Dat is wel een hele fijne garage zeg, met de kelder en zolder heb je echt gigantisch veel ruimte.
|
|
||||
|
||||
inderdaad een super lekker hokkie zo! veel potentie en ruimte genoeg
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Is een 1 koloms hefbrug geen optie? Heb je de kolom aan de andere zijde ook niet in de weg staan.
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n 1 kolommer is vaak heel dik/breed bij de kolom, dus neemt ook aardige ruimte in. Daarbij zou ik hem dan alsnog midden in de schuur moeten hebben staan omdat je auto er niet op/over kunt rijden maar het ding onder de auto moet rijden. Als die dan aan de kant van de muur zou staan krijg ik de auto er never op. Tevens loopt er dan een balk onder de auto door wat werken aan cardanassen & uitlaten weer een stuk vervelender maakt en struikel je bij die dingen constant over de uitstekende grondplaat/kokers. Ben er ook niet echt bang voor dat die ene kolom echt in de weg gaat staan, ruimte zat! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor, je hebt nooit ruimte teveel
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
|||
|
|||
Schaarbrug en dan in de grond laten verwerken. Werkt ook goed en bespaart je veel ruimte.
|
|||
|
|||
Schaarbrug en dan in de grond laten verwerken. Werkt ook goed en bespaart je veel ruimte.
|
||||
|
||||
Kun je nog een garagedeur maken aan de andere kant?
Anders kan er maar 1 auto binnen en eentje continue op een tweekolommer laten hangen zou ik zelf niet zo heel prettig vinden.
|
||||
|
||||
Quote:
Haal ik mn hefhoogte niet mee, zijn twee keer zo duur en heb je amper plek om iets onder de auto te doen omdat de brug met rijplaten in de weg zit |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoef ook maar 1 auto in de schuur te hebben en als er een andere in moet dan gaat de golf gewoon even naar buiten. Ben ook geen garagebedijf waar elke dag een andere auto naar binnen moet |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaja als je een brug hebt heb je plots veel vrienden Mijn garage was op tekening al te klein en die is 80+m2
|
||||
|
||||
Ik dacht ook altijd een golfje 1 is wel genoeg. Nu een quartet aan VW's in de vloot.
En dagelijks nog een youngtimer BWM E39 Touring rijdend houden
|
||||
|
||||
> Mijn garage was op tekening al te klein en die is 80+m2
> amper plek om iets onder de auto te doen > [..] kan er maar 1 auto binnen Wat erg voor jullie, zeg... Mijn gar^H^H^Hschuur is 1.5 bij 2.5m, net genoeg plek voor een klein werkbankje en twee fietsen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jouw houthok is 4x zo klein als mijn tuinhuis
|
||||
|
||||
Quote:
Ik krijg de Mk2 niet eens lekvrij voor meer dan 6 weken dus laat staan 4 van die schuiten |
|
||||
|
||||
Quote:
Lol
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als je ruimte hebt zet je dat ook weer vol.... Tenminste, bij mijn ouders thuis, probeer dat bij mezelf in betere banen te leiden...
|
||||
|
||||
Quote:
Je wordt heel handig in opbergen als je een beetje inzicht hebt