|
||||
|
||||
Quote:
Zijn z`n banden gejat?
|
||||
|
||||
Quote:
Bij die tractor die jij post mogen ze best gejat worden
|
|||
|
|||
Rallye is inderdaad de mooiste Golf ooit gebouwd maar dan wel zonder airride en bewerkte wielkasten
|
||||
|
||||
Quote:
Weet iemand de bandenmaat en het type wiel? Toevallig BBS RN016 met 215/40/16?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet even niet helemaal zeker of deze airride en bewerkte kasten heeft hoor want hij was helemaal origineel verder
|
||||
|
||||
Schroefset, ding is echt maf!
Valt niet normaal meer mee te rijden.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik al, want deze lag eerst op die OZ Anniversary's
|
||||
|
||||
Inderdaad schroefsetje, afgelopen jaar was die aan het keren bij dat hotel waar hun zaten (bij Diskont Tankstelle).
Wij kwamen daar aanrijden en dat ding stond daar dwars op de weg, echt onwerkelijk zicht om een Rallye zo plat te zien.
|
||||
|
||||
Rallye is een perfecte auto, maar dan moeten de wielkassen wel op breedte gevuld worden. Vind deze RS'en er dus veel te smal onder (zowel voor als achter).
Zie hem dan liever op die OZ's !! EDIT: Op de één of andere manier denk ik dat die witte die Rene plaatst wel aardig van z'n plek komt.... (ook goeie looks, ik hou wel van een fatsoenlijke band )
|
||||
|
||||
De 'stance' was op die OZ Anniversary wielen nagenoeg hetzelfde .. hier W'see 2012 naast mijn 84'er:
|
|||
|
|||
Die rode heb ik hier volgens mijn al vaker gezien........
|
||||
|
||||
Zou zomaar kunnen.. nu in het bezit van een Belg.
|
|||
|
|||
Quote:
Die rallye is inderdaad op schroefset en voorzien van 300pk G60. De auto staat nu wat hoger en word iets meer naar oem specs gebouwd. |
|
||||
|
||||
heerlijk dikke rallye inderdaad! al kan ik me wel in LRR vinden
bij een rallye mogen de wielkasten best een beetje gevuld zijn en vind ik dat smalle ook niet alles..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Een rallye en dik past imo niet bij elkaar, ik vind t helemaal niks, het enige mooie aan zo'n ding is het front.
|
|
|||
|
|||
Zwarte rallye staat op custom KW set van gepfeffert.com
|
||||
|
||||
je hebt aan al die pk's en 4 wd geen zak jongens..als je zo een weggegooid pakje Marlboro overrijd en je kop slaat tegen het dak en je schouder springt uit zen kom..
leuk voor meetings en foto's etc .. maar uiteindelijk weerhoud het zo'n Golf (any kind of)toch te doen waar hij/zij voor gemaakt is....namelijk ...rijden. ....en dat gaat zo niet.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals Joentje al zeg staat hij nu hoger dus zal je best wel gebruik kunnen maken van die 300 paardjes
|
|||
|
|||
Afraggen dat ding. Het is niet voor niks een Rallye!
|
|||
|
|||
amen!