|
||||
|
||||
Gisteravond rond kwart voor 8 in Sittard op de Dr Nolenslaan iets voor het tankstation een super dikke lage rode scirocco mk2 op bbs rm.
Bestuurder zwaaide netjes terug |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, dat ben ik. moet er echt ff harder mee bezig gezien dat je hem nu al in de klasse rat/rot zet.
|
||||
|
||||
Haha, oh natuurlijk. De mk2 is al een tijdje uit beeld besef ik me nu. Nog wilde plannen met de Caddy ?
|
||||
|
||||
Gisteren op de autoweg richting Aachen rond 23.00 kwam ik een stel extreem lage auto's tegen. Waren belgen volgens mij, zaten ook een paar VW's bij.
En laatst in Heerlen op de heerlerbaan zag ik iemand sleutelen aan zijn rat kever, zag er gaaf uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een gek, leek die precies op de mijne? |
|
||||
|
||||
Vandaag rond half 10 stond in sittard op de rijksweg een witte mk2, laag, verbreed staal met chrome kever wieldoppen en rood/oranje heckblende achterop.
|
|
||||
|
||||
Quote:
de golf is er ook nog steeds maar die moet nog weer ff klaar.. caddy moet eerst eens een keer een 1.6td in, want dit schiet niet echt op. ik spuit hem eerst ff matzwart, beetje plaatwerk nog vervangen en dan maar eens kijken wat ik er van bouw. broer zei al tegen me dubbele montering met van die dikke spatborden eraan, maar dat moet ik maar eerst eens ff uitwerken met paint
|
||||
|
||||
zojuist op de heerlerbaan reed een kneiterlage legergroene t3 op zwart staal. superdik
|
||||
|
||||
Nwk
Ik was net even in NWK en binnen de 100 meter 3 golfjes 1 gespot. De rode 1 met zwarte renault velgen zag er strak uit.
|
|||
|
|||
Uurtje gelden witte golf 1 cabrio met gele koplampies en zwart bbs volgens mij. Hij reed achter me . Van iemand hier?
|
|
||||
|
||||
Iemand in een blauwe Polo Bluemotion toeterde en zwaaide vanmiddag twee keer naar me. Eerst bij Grou op de snelweg en later bij het Drachtsterplein in Leeuwarden.
Ik kon niet goed zien wie het was. Nieuw kenteken, met als letters NLP als ik het goed onthouden heb. Was rond 17 uur. |
|
|||
|
|||
Op dit moment een gele polo g40 op smoor wielen in Maastricht randwijk. Bij achmea voor de deur op de parkeerplaats.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die heeft een tijdje in Urmond rondgereden.. Wat ik mij heb laten vertellen is hij vroeger vrij extreem opgevoerd is geweest
|
|||
|
|||
Vond hem nu echt lelijk. Strips ed in het geel en dan overal bladerende lak. De wielen waren nog wat voor mij. Jammer genoeg 13"
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb die gozer een keer gesproken, schijnt ook een golf 2 rallye te hebben, denk dat ik die dus van de week heb gespot. Heel erg vette polo dat ook! |
|
|||
|
|||
Vorige week in Frankrijk (Ardeche) een hele gave T2a bus gespot met het kenteken 96-**-27. Echt een hele gave bus ik moet je bedanken dat je me vriendin verliefd heb gekregen heb op een bus
|
||||
|
||||
een hele lage polo 6n, us lights, donkere koplampen, shitload aan stickers op achterruit, 18:2 plaat achterzijde en verdomd laag. wielen kon ik niet zien eigenlijk. stond achter me bij het kruispunt op de beitel, draaide mee de stadsautoweg heerlen op.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou hem dan zwart doen en laag maar vooral niet je broers idee
|
||||
|
||||
Quote:
Deze ? is van Christian