![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heyyyyy zijn dat geen remotec velgen ? |
|
||||
|
||||
![]() half 10 savonds nog even 1 uur en 15 minuten moeten aansluiten in de file, Dit gebeurde op de A15 door een ongeluk
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope,dacht dat dat ook een soort fuchsen waren?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://motorfacts.de/szene-live/det...-die-story.html Zijn dat geen rial velgen want in die tijd zag je die best veel onder porsche's Last edited by Der Ghopmeister : 03-05-2012 at 05:08. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn ergernis is dat Ebay als maatstaaf wordt genomen voor prijzen van onderdelen
|
||||
|
||||
![]() En grote internet winkels die via Ebay werken maar pas reageren op je mails als je bij Ebay in de boom klimt
![]() (en d'r es flink aan geschud hebt)
Last edited by Audi1981 : 03-05-2012 at 14:27. |
|
||||
|
||||
![]() Dat t voor ziggo schijnbaar onmogelijk is om als je met een digitale module werkt, alle zenders door te geven, zonder de melding geen signaal in je scherm weer te geven.
wat een waardeloos kutbedrijf
|
|||
|
|||
![]() Dat ik bij een niet nader te noemen 'Volksforum adverteerder' adapters bestel om de ketel van velgen te voorzien met 'Der See'. Vervolgens eens bel en mail waar ze blijven omdat er nog meer moet gebeuren, mezelf meldt per mail en telefoon, waar vervolgens 2 verhalen uitkomen:
Telefoon: ja eind deze week, begin volgende week. per mail: we hebben een leveringsprobleem blabla en we kunnen eind volgende week uitleveren. (wat te laat is en ook is aangegeven, aub voor een bepaalde datum) Waarom moet ik erachter komen dat er probs zijn als ik er zelf naar vraag? Is het teveel moeite om service te verlenen? Even bellen / mailen dat het bestelde spul niet binnen de levertijd geleverd zal/kan worden die op de site staat. Goed bezig! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
iedereen om me heen hoor ik ook klagen over ziggo,ik heb er nog nooit problemen mee gehad?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oldskool-wielkenner arjan heeft weer eens gelijk,het zijn idd rials.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
da's zwaar klote idd, toevallig een bedrijf in het oosten van het land!?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jep, inderdaad in het Oosten. Ook problemen mee? (gehad) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wel in ieder geval. Exact hetzelfde verhaal, ook hetzelfde bedrijf als ik het zo lees.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ha, das de eerste 924 'turbo' die ik zie die 4x130 velgen heeft ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ahaa. Ik weet nog niet wat ik doe, als het inderdaad eind volgende week is, is het te laat. Maar door geld terug te vragen en ergens anders te bestellen denk ik niet dat ik ze alsnog op tijd heb. |
|
||||
|
||||
![]() @alain,4x130?mijn 924 had ook 4x108?
|
||||
|
||||
![]() Ehhh, dat bedoel ik ook
![]() 924 is 4x108 (Audi, Ford, Peugeot, Citroën steek), maar de 924 Turbo's hebben altijd 5x130 gehad en geen 4-gaats zoals de 'turbo' op de foto
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo zag ik laatst ook een newby hier posten op 3 verschillende verkooptopics van jetta's 1.3 uit 1988: Oh, als hij nou van voor '87 was had ik hem wel willen hebben maar nu niet. Echt he, post dan niks ![]() Als je nog geen €18,- per maand aan belasting kan missen moet je helemaal niet aan autorijden beginnen want dat wil zeggen dat je per maand nu nog geen 10 liter kunt tanken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tenzij je maar 180km per maand rijd, moet je alleen niet remmen,schakelen,sturen,koppelen want dat moet op een gegeven moment ook vervangen worden,waar dan weer geen geld voor is. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Latere hebben ook 5gaats steek(teledials),maar dit is een usa misschien ligt het daar aan?ik ben er trouwens niet zeker van of dat klopt,turbo-5x130.ik denk dat het bouwjaarafhankelijk is....