|
||||
|
||||
heel mooi!!
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Nu had je dan dus toch eindelijk die wielkastkappen binnen van die Duitser, passen ze dan niet, jammer :-( Maar wat betreft de rest, wordt heel mooi allemaal.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positieve reacties.
@ Peter: Ik denk dat het verschil in de kappen zit in de 3-deurs en 5-deurs uitvoering. Want bij mij zit de bout waar de achterbank zich in vast klikt verder naar de buitenkant van de auto. Heb jij een foto van dat punt waar de achterbank zich in vast klikt voor mij? Dan kan ik het vergelijken met hier. En dan zal ik een foto plaatsen met wat bij mij het probleem is. @ Rene: Is inderdaad heel erg jammer, ook omdat ze nog in z'n mooie staat zijn. |
|
||||
|
||||
ziet er echt super uit! je ziet gewoon dat er ontiegelijk veel werk inzit
netjes man!!
|
|||
|
|||
Erg mooi!
|
|
|||
|
|||
Ja daar was ik ook wel benieuwd naar!
Echt super hoe je dit aanpakt net een nieuwe Golf1 die net de fabriek uit is gerold of misschien zelfs nog beter. Ik weet als je eenmaal begint begin je steeds kritisch te worden en wil je bijna alles vernieuwen. om zo bijna nieuwe auto te maken. Maar dan heb je ook wat!
|
||||
|
||||
Thanks, enof er veel werk in zit.
Vele malen meer dan ik had gedacht. Vooral de kleine dingen die je niet eens ziet kosten vaak veel tijd. @ Swinz & CAR-POOL: Die sticker bedoel je? Die heb ik meer als een jaar geleden volgens mij besteld bij Golf1onderdelen.nl. Maar wellicht kan Jeroen Rison je hieraan helpen, deze man heeft onzettend veel zeldzaam Golf 1 spul. Ook is hij bezig met een website, namelijk http://golf1onderdelen.com/index.php Was in het begin al aardig kritisch en wou al bijna alles nieuw. Maar wou eerst de carrosserie doen en dan een zomer rijden, dan de motor en versnellingsbak enzo. Maar dat plan heb ik gewijzigd naar alles in een keer, onder het motto van "als we toch bezig zijn....". |
|
||||
|
||||
Heb inmiddels ook mijn uitlaatspruitstuk afgemaakt.
Ik had er de verstevingsruggen uitgeslepen die tussen de flenzen zaten omdat deze aankwamen tegen mijn inlaatspruitstuk voor de motorfietscarbs. Nu zat er dus niet veel stevigheid meer in omdat ze pas aan het einde weer met elkaar verbonden waren. Eerst een mal gemaakt en daarna heb ik er twee verstevingsplaatjes opgelast. En nu net met Thijs de tape erom gewikkeld. Was soms nog knap lastig om overal tussen door te komen. Ook het stuk waar de plaatjes gelast zaten was onmogelijk en dus hebben we hem daar om alle 4 te gelijk gewikkeld. En daarna meteen maar gemonteerd. |
|
|||
|
|||
ziet er allemaal top uit zeg dat project van je,die tape heb ik eens gehad in the 90's voor t rammelen van de achterdemper tegen achteras op mijn scirocco toendertijd,bij usa parts gehaald in baarlo,toendertijd was dat spul alleen bij die ami zaken te krijgen,weet alleen niet meer of je dat vochtig moest maken als je dat eroverheen deed
|
|
||||
|
||||
Hej Erik
De Tape zit er netjes om zal die van mij binnenkort ook eens gaan doen was de rol lang zat ? ( we hebben er op het werk weer twee liggen mocht je nog wat nodig hebben ) |
|
||||
|
||||
Poos niet gekeken hier maar je hebt goed werk verricht, wordt n héle mooie 1 zo!
|
||||
|
||||
Heren weer bedankt voor de complimenten.
@ Passatje2: Ik heb hem vochtig gemaakt, las het ook al ergens op internet dus ging ervan uit dat dat moest. @ Swinz: Dat zijn nog de originele die op de auto zaten. Heb ze goed schoongemaakt met Dasty en zagen er nog als nieuw uit dus vond het onzin om dat nieuw te kopen. @ Jeroen: Ja vind het zelf ook niet verkeerd gelukt. Heb nog een meter of 2 over zoiets, zat net geen 13m op de rol als we goed gemeten hebben. Maar ben ook gestop waar hij net onder de auto uitkomt. Want van mij mag die vanaf daar ze warmte wat sneller kwijt gaan worden. |
|
||||
|
||||
Potverdorie het begint erg te vlotten met dit project. Niks winterstop haha.
Ziet er zeer goed uit Erik! En die tape helpt goed, heb v/d zomer hier ook de uitlaat ermee gedaan. Keep up the good work.
|
||||
|
||||
Haha ja schiet langzaam op ja, maarja ben ook bijna iedere dag wel even bezig met of onderdelen te zoeken, op te halen of ze te monteren.
Kan tevens iemand mij helpen aan dit onderdeeltje: http://www.volksforum.com/forum/sho...850#post1248850 |
|
||||
|
||||
Vanavond met Thijs de voordeuren eringehangen.
Daarna meteen doorgegaan met de deurvangers rondom en de raammechanisme. Deurvangers zijn opnieuw verzonken en de raammechanisme zijn ook NOS. Ook zijn er nieuwe sloten op gekomen. Origineel VW wel te verstaan. Achter ben ik nog op zoek naar NOS sloten. Zijn helaas alleen wat moeilijker te krijgen. Ook heb ik eindelijk 6mm stalen remleiding weten te bestellen, deze gaat dienen als brandstofleiding. Was nog moeilijker als ik dacht. Bij automaterialenzaken hadden ze alleen maar koperen. Als die eronder zit en het schakelmechanisme af is kan de auto weer netjes op zijn wielen staan. Begint weer op een Golf 1 te lijken. Hier zie je ook wat er niet past aan de wielkastkappen achter. En weg is de pen voor de achteras. |
|
||||
|
||||
De voorschermen kun je die gewoon koud op elkaar zetten of moet er iets van rubber/pakking tussen?
Want ik weet dat ze bij Thijs met z'n plakkerige zwarte band (tape?) gemonteerd zaten toen we ze los haalde. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt erik daar moet van de band tussen kun je bestellen bij de dealer, of je kunt van mij n rol overnemen ik heb er twee besteld maar denk ik maar eentje nodig. Ps waar heb je de leiding vandaan ben ik ook naar opzoek. |
|
||||
|
||||
Thanks, je hebt PM.
En de remleiding komt via mypartspartner.com maar staat ook in je PM. |