|
|||
|
|||
vandaag in zuidhorn,beige golf1.kleine achterlichten en audi a3 velgen.
aardig verlaagd,stond daar geparkeerd waar we aan het werk zijn.en was net even te laat om een foto te schieten. |
|
||||
|
||||
zilver karman ghia uit 67 in leeuwarden bij eht europa plein kenteken 01-92-DU
|
|||
|
|||
Quote:
Dat ben ik . Ik woon daar. Ben jij trouwens dan de stratenmaker met een vw-forum plaat achter de ruit?? |
|
|||
|
|||
jo,wij zijn daar aan het straten idd.dacht zal het daar wel goed hebben als mede vw liefhebber.maar dat valt vies tegen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal aan m'n moeder vragen of ze af en toe met de koffie rond wil gaan |
|
||||
|
||||
gister cabrio 16v gespot in gorredijk met de vento..
|
||||
|
||||
gezien: blauwe kever met wolfrace bij ball packaging oss!
vandaag ging ik met fiets (!!!) terug van mijn afstudeerplek in oss.
En daar stond ie, op de parkeerplaats van ball packaging in oss, -Blauwe kever -zwart interieur -kieft en klok stickers (oa) -wolfrace velgen (ongepolijst) -Kenteken: XX-xf-66 -Lekker laag! -Duivel(?) antennebal op lange antenne -Etc! Door jou heb ik mijn trein gemist, heb er wel 5 minuten bij staan te kijken! haha! Is dit een bekende van hier? |
|
|||
|
|||
@MrMiljon,zag daar in een flits ook nog een kever staan in een oud garage bedrijf.leek niet zo gek,in eerste oog opslag.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt is/was autobedrijf Birza. Garagebedrijf is er een tijdje geleden mee gestopt dus heeft de eigenaar zijn eigen collectie daar maar neergezet. Staat idd een blauwe kever en een rode Princess volgens mij. |
|
||||
|
||||
vanavond bij mij in de straat in hoogvliet een matzwarte caddy, eigenaar zit volgen mij ook hiet op het forum en heeft ook een rally
|
||||
|
||||
vanochtend 3 blauwe golf1-tjes, in almelo,met stickers van roma-tuning.
Was een mooi gezicht, 3 van die "bommetjes" |
|
||||
|
||||
vandaag ronny (bolfvariant?) zn (oude?) golf mk2 bij rottevalle op de rs'jes, blijft een heel mooi ding!
|
||||
|
||||
Quote:
die gasten hebben die auto's gebouwd voor de nurnbergring
|
|||
|
|||
Quote:
Zagen vandaag een bruine golf 1 met brede velgen en netjes verlaagd op dacht ik de a28. Weet niet zeker of het de A28 was maar wij kwamen van zwolle en ik zat in de bijrijders stoel dus heb verder niet opgelet waar we waren. Hij zwaaide nog wel ff. Wij reden in een Amerikaanse golf 2 op verbreed staal. |
|
|||
|
|||
gisteren dean gespot met zijn blauwe kever.
locatie heteren.
|
||||
|
||||
vandaag(25maart) naar haaksbergen geweest want de vrouw wou naar de koopzondag, helaas!! wel mooi spul gezien. een zilveren golf 1 GTI, een lage mat bruine golf 2(echt een stoer ding) en een lage metallic groene golf 4.
|
||||
|
||||
zondagavond rond 23.00 blauw/witte T1 richting Amersfoort..
|
|
||||
|
||||
Vrijdagavond Misten Cool op de fiets. In totaal 3x gespot op de Burgummer brug
|
||||
|
||||
afgelopen zaterdag gespot:
-bolfvariant tussen hardegarijp en leeuwarden in de bora -stefanGTI in drachten in de witte mk1
|
|||
|
|||
Vandaag op de helderse weg in Alkmaar een orangje kever gezien. Echt een vet ding. Mooi verlaagd en oogde vrij ruig en sportief. Heb hier in Alkmaar ook al een paar keer een blauwe verlaagde kever gespot. Ook een nette wagen
|