![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die heb ik ook gehad ![]() een kutleven heb je wel, je bent dik lelijk en vervelend ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dik: nee. lelijk: zal ik geen antwoord op geven... ![]() vervelend: alleen voor hen die zich aangesproken voelen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi, als je de basisschool af hebt weet je vast ook wel hoe je een formuliertje invult voor 'n cursusje anger management. ![]() Dik, lelijk en vervelend... nja, één uit drie goed, is ook netjes. Mag jij bepalen welke. ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=jetta mk1 '82
vervelend: alleen voor hen die zich aangesproken voelen...[/QUOTE] Yea Right ![]() net zo,n flutzin als,,,, Als ik 'n euro kreeg voor elke fout in zinsbouw, spelling en grammatica in deze ene post hoefde ik 'n dag niet te werken... vandaar dat dit ergenis topic heet ![]() om ene dag vrij te krijgen, hebben of verdienen van werk heb je wel WERK nodig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat helpt niet meer voor mensen zoals ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Iets met 'n hak en 'n tak. En als quoten je nog niet lukt, klik op 'n knopje, vraag ik me af in hoeverre dat van die basisschool wel klopt. ![]() Wind je niet zo op joh, is helemaal niet goed voor je hart. ![]() Denk dat je wel genoeg ergernis hebt gehad voor deze week, en 't is pas maandag-middag.
|
||||
|
||||
![]() dus ik mag niet reageren op iets wat jij zegt? ja dat zou wel makkelijk zijn he
![]() jij weet niks van mijn hart, misschien heb ik wel een hele grote die veel kan hebben... jij hebt alleen inkoppertjes nodig hier op dit forum ![]() En als quoten je nog niet lukt, klik op 'n knopje, vraag ik me af in hoeverre dat van die basisschool wel klopt. wat meer zout eten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zal ik met dat inkoppertje niks doen... mag je daar zelf mee verder spelen. Je mag best reageren, ik ben niet degene je iets te verbieden. Sowieso, het meeste dat je post is toch onzin en wordt weggegumd. ![]() Quote:
Dat gooi ik liever op ieder slakje. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goh, wat zijn jullie weer allemaal aardig voor elkaar
![]() tis bijna kerst, misschien iets met de gedachte erachter doen ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kerst=vreten op aarde ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=breadfan83] mag je daar zelf mee verder spelen.[QUOTE]
Ik wil wel eens met JOUW spelen ![]() ![]() wat ik niet snap is dat als jij je zo iriteerd of stoort aan die lettermisbruikers waarom je dan niet bij de mensen van dit forum begint ![]() blijkbaar stoor jij je er echt erg aan want je begint er elke keer weer over bij een ander!! @ sixpack, we zitten hier niet bij de Jostiband he ![]() Mijn gedachten erachter staat hierboven ![]() ik heb nog wel een paar goeie handschoenen voor Chris ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens aan....volgend jaar maar een boksring op de eerst volgende meeting neerzetten dus?
![]() Whahaha......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Handschoenen zijn voor mieten. ![]() Dacht dat we die tijd een beetje ontgroeid waren, maar schijnbaar zijn d'r ook nog volwassenen die zich beter met de vuisten uitdrukken dan met woorden... en dat om wat spelfoutjes? Wie heeft d'r nou geen leven. Ik erger me aan mensen die direct op geweld overgaan, en hun slappe geklets niet eens zonder vuistjes kunnen onderbouwen. En begrijp me niet verkeerd, ik zou 'n oude hobby ook graag weer oppakken hoor. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahaha, das 'n goeie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eerst roep je handschoenen zijn voor mensen zoals jouw ![]() wat een ONZIN zeg,, spelfoutjes of niet je hebt toch altijd een grote mond en zit op de 1ste rij.... der is niks mis met boksen hoor, is gewoon geld mee te verdienen en helemaal niks met geweld te maken.. {dat maakt dikkie DIK er weer van} zo kan je je juist afreageren zonder geweld te gebruiken, boksen is een sport... of is Peter Aerts ook kinderachtig.... zonder handschoenen wil ik ook wel hoor ![]() {vuile broekpoepert ![]() ![]() of ben ik nou onvolwassen als ik dat zeg!! Last edited by richard-polo : 13-12-2010 at 17:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan doe je dat toch lekker ![]() niks mis met hobby,s maar om dan opeens te roepen geweld geweld... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier ga ik me niet eens meer moe aan maken, je bent gewoon te simpel om 'n normale discussie mee te voeren. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
1-0 voor breadfan ![]()
|
||||
|
||||
![]() tuurlijk Jonguh... als ik je eens ontmoet zal ik je laten zien hoe simpel
![]() zonder geweld he... |
|
|||
|
|||
![]() Ik erger me aan mensen die voor elk kapje een apart verkooptopic voor aanmaken..
En van die forumhelden hiero... ![]() Last edited by Joentje : 13-12-2010 at 18:28. |