|
||||
|
||||
Hart op de buitenrand, ziet er wel gaaf uit!
Lijkt trouwens of op die laatste de diepe delen van de honingraat structuur van het hart dieper zijn dan normaal, of dat de randen scherper zijn... @Jarno: mooi velgje. Wat zijn de maten rondom? En waar komen ze dalijk onder te liggen?
|
|||
|
|||
Quote:
Is origineel een set 001's, 4x100 15"7J ET25, met een 1J rand. Voorop nu een 1,5J rand en achter een 2J rand, dus 7,5J voor met een 165-50-15 Bridgestone Potenza, achter nu een 8J, met een 185-45-15 Nankang welke vervangen word door een 175-50-15 Goodyear (Nankang-wegligging = ) Zitten onder mijn Polo 6N geknoopt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Moest even goed kijken,maar het hart ligt niet op de buitenrand....die rand bij de boutjes is meegespoten...scheelt een hoop gekut met poetsen rondom de boutjes iig...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Rare dop,raar embleem (lijkt wel of er staat bb5)
en de bouten kan ik ook niet plaatsen wel 3d en ziet er verders wel dik uit |
|
||||
|
||||
Nu ik effe wat beter kijk zou ik zeggen... computer-rendering?
Kijk eens naar die "ring" rond de centercap die op de grond ligt. Die is niet rond, maar stervormig. En de glans op de binnen- en buitenrand van de velgen die links gestapeld zijn.
|
||||
|
||||
Lijkt me pretty obvious dat dat een render is... dat ziet zelfs Stevie Wonder.
|
||||
|
||||
kijk op een pc scherm zie je net iets meer dan op je phone...
vond het al een aparte verschijning dat wiel |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wat een klote zooi zeg al die imitatie tyfuszooi!
|
|
||||
|
||||
Kerkrade... zou het Sven (oldscool) zijn, zou dit ook verklaren:
|
||||
|
||||
Wat een mooie combi zo zeg !
Binnenkort de cabrio maar weer eens terug bouwen naar 4x100 Last edited by classic-edition : 04-05-2010 at 21:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wielen omboren, scheelt een hoop drukte
|
||||
|
||||
Voor imi's zien ze er wel heel dik uit!
Dikke passat ook
|
||||
|
||||
ja mooi toch, en die lenso's in 15 en 16 hebben de prijzen van echte ook niet zoveel laten zakken. Alhoewel deze wel een stuk echter lijken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was een geintje. Als er nog ooit bbs-en komen onder de cabrio dan zijn het echte rs-en 301 en zeker geen fake. Moet alleen nog nog ff doorsparen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad !!!! Te kansloos gewoon...
|
||||
|
||||
Quote:
Inside out wordt een nieuwe rage zie ik Wel gaaf, ik heb zelf ook de harten inside-out op de voor as...