|
||||
|
||||
dikke lage blauwe passat 3bg variant op detroit velgen,in landgraaf bij op de kamp. dikke combi
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb jou volgens mij niet gezien? |
|
||||
|
||||
Idd, je was vogels aan het spotten ofzo, je keek na rechts.
uurtje geleden bij jamrozik in beek een gele superlage mk2 tdi style pijpjes eronder en zwart rode achterlichten. |
|
||||
|
||||
Onderweg terug vanuit zwolle (na ophalen van wat delen bij Lesley) een coole bus op de A50 richting Apeldoorn gespot. Met wat toeren een foto kunnen schieten
Last edited by EnVeeZee : 07-08-2012 at 18:35. |
|
|||
|
|||
Quote:
heb niet zoveel verstand van de kever maar vond hem leuk genoeg om te posten. |
|
||||
|
||||
vanmiddag in kerkrade, bij bogman in de straat een duitse t3, maar op t achterraam stond een sticker van vw bus club nederland, dus waarschijnlijk een nederlander die net over de grens woont.
|
||||
|
||||
Quote:
Deze stond ook bij de julianahoeve in renesse..
|
||||
|
||||
Quote:
He dat ben ik.. Gesnapt waren onderweg naar de acn zevenhuizen
|
||||
|
||||
Quote:
Gave bus!!! Heb nog overwogen om ergens een poging te doen de voorzijde te fotograferen maar had al genoeg toeren uitgehaald (ik zat zo'n beetje achterstevoren in mijn 6 met een ) |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb em van de week nog zien staan, staat inderdaad niks op de zijkant! |
|
||||
|
||||
Nigel (Vains) met de rode Corrado zojuist bij het winkelcentrum..
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Een onbekende zwarte glimmende Golf cabrio kruiste mijn pad bij Obdam. Mooi ding, dak open, lekkerrrrrrrr....
|
|
||||
|
||||
Gister avond bij de mac in geleen een zwarte golf 3 op staal, us lights en heel laag.
Op de rijksweg in geleen gister avond een zwarte golf 4 op lemans met led strips op de voorbumper, ervoor reed nog een zwarte 4. |
|
||||
|
||||
Vanmorgen op de a73, 2 spijlbusjes en 1 kever en 5 min later zo'n hitler wagentje. Ze reden alle richting t zuiden, was er een of andere meeting ?
|
|||
|
|||
spa dit weekend.... kom al vanaf woensdag namiddag een hoop mooi lucht gekoelt tegen op autoweg...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn bekenden van me, allemaal niet actief op het forum
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
vanmiddag op de weg van aalbeek naar hulsberg reed criskee achter me, ik reed zelf in de rode nissan voor je.
en in heythuijsen op de eijkerstokweg een auto van een forumlid. weet alleen ff niet de precieze naam.
|
||||
|
||||
Quote:
Moest ff pinnen
|
|||
|
|||
Net een lage donkerblauwe Rallye in Hoogezand. Op zoals het leek chromen/verdichte BBS RS met brede randjes erop en getrokken banden. Verder origineel en zag er super netjes uit! Groette nog.
dacht dat ik die rallye al een keer op het forum had gezien!
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
|||
|
|||
dat was ik. zijn eta beta turbo velgen 17"
jou golfje zag er ook netjes uit. lekker stug zo te zien |