|
||||
|
||||
Vanmorgen al om een uurtje of 8,.. In Veldhoven t.h.v het Maxima Medisch Centrum
Belgische Jetta typ 5, mooi laag, grote wieltjes en zwart.. Opvallende was de US style grille met de kentekenplaat onder in de bumper.. Je kwam mij tegemoet maar er zat een dubbele busbaan tussen dus misschien heb je mij niet gezien Iemand of bekende van hier?
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond 5 uur in sittard op de rijkswegnoord bij de rotonde, een zwarte of donker grijze mk2 met fel oranje wielen en oranje accenten oa stickers, dik ding.
bestuurder zwaaide. |
|
||||
|
||||
Net bij autoschadeherstel Lemmers in Dreumel:
XV-LS-56, Blauwe 3B Station met SML voor en achter op staal en standje Jeep. Edit: Deze dus
VW Bora 1.8 t AUM 2002 daily/project VW Kever 1300 AB 1973 project Last edited by geoff89 : 12-07-2012 at 11:52. |
|
||||
|
||||
Is de oude van Dennis. Op het forum actief onder de naam Subdivision.
Last edited by Rick : 12-07-2012 at 13:00. |
|
|||
|
|||
Vanmiddag om kwart over één een caddy mk1 in Rotterdam op de boszoom. Hij was wit met geel en had een rollbar achterop staan. Ik reed zelf in mijn golf mk1 mat grijs met Schmidt th-line's. Misschien iemand van hier?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! |
|
||||
|
||||
Bij physique in Hulsberg,een nette zilvergrijze golf 3 gti. Bbs lemans, vr6 lip, en laag. Mooi ding.
|
||||
|
||||
gisteren in Hardenberg op de rotonde bij de evenementenhal, een Groene Golf 4 met aparte bumpers en een vw forumplaat voor het raam. ik reed in die rood met gele Visser vrachtwagen :-)
|
|
|||
|
|||
Quote:
De eigenaar zit niet op het forum hij is van een schadebedrijf in Zevenhuizen (zh) ze hebben ook een zilver-oranje golf mk1 vorig jaar opgeknapt .
|
|||
|
|||
Quote:
okay toch leuk om weer eff te weten thanks! |
|
|||
|
|||
vandaag in sliedrecht een geweldig mooie golf rally g60 met een toepasselijk kenteken. ik wou dat wij zelf kentekens mochten verzinnen.
ik heb ze nog gesproken en waren onderweg naar een meeting. hier ook een paar foto's. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] trouwens ook in sliedrecht nog een leger groene kubel zien rijden op de deltalaan en een hele strakke mintgroene kever op de kraaiestijn. |
|
||||
|
||||
deze vandaag inderdaad zien staan op volksdub. stel mooie rallye`s op een rij.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoop luchtgekoeld roestig spul gespot in Hengelo toen ik terugkwam van Volksdub. Bracht een maat je van me weg.
Heb al die roest nog even gauw bekeken toen ik ze terug van hengelo zag staan bij de Mac. Lijp spul! Oa kubel en hoop busjes |
|
||||
|
||||
Deze?
|
|||
|
|||
Jazeker!!
Tot dat moment vond ik mezelf nog helemaal de blits in Hengelo met mn Jetta Maar tegen luchtgekoeld geweld kan toch niets op he!! Echt ruig! Was er een meetinkje ofzo? |
|
||||
|
||||
o.a nevada-beige mk2 op RS'en met amibumpers zaterdagmorgen bij de pomp Het Veen (A50 vlak achter Zwolle). Ook nog een blauwe mk1 op A3 velgen en een best wel ruige Cordoba. Allemaal richting Volksdub zag ik net op de foto's !!
|
||||
|
||||
In sittard achter de lts een witte hele lage mk2, ik dacht breadfan?
|
|
||||
|
||||
Zaterdag A.D GOLF1 1976 gespot op de weg terug uit groningen. Mooie MK1 zeg
Ik reed in een originele corrado g60
|
|||
|
|||
Gister op de randweg in Nederweert, een beige golf 1, verlaagd met zwarte wieltjes eronder. Stond voorgesorteerd voor linksaf (richting Mac)
Heb nog even 4 pinkers gegeven geen idee of de bestuurder het gezien heeft (reed in een grijze golf 3) maar vond het wel een vet aanzicht, zo'n verlaagde MK1 valt meteen op! |