|
||||
|
||||
Quote:
Een mat zwarte met beige leer en achter zwarte ramen? |
|
||||
|
||||
in Gennep in de Spoorstraat rond 6.. een witte, roestige mk1 met roofrack en heineken krat.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou ik even niet meer weten, Ik stond in een zij straat van de rijksweg voor het stoplicht. Zag alleen dat de kleur mat was. En toen was hij ook al voorbij. |
|
||||
|
||||
Eind van de middag op de a12 een legergroene polo! We staken nog hand op
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond kwart over 5 een golf 2 edition one???!! Iniedergeval eentje die lekker plat op zn buik lag. Op de hessenweg van achterveld naar stoutenbur. Iemand van hier?
|
|
||||
|
||||
vanmiddag om kwart voor 5 in Tilburg bij het Twee Steden ziekenhuis een creme witte Audi TT met air en bentleys .. stond laatst volgens mij ook te koop .. maar wat een dikke TT
|
||||
|
||||
dat is ruud dan,de nieuwe eigenaar.
|
||||
|
||||
gister in Hendrik ido Ambacht een donker blauwe passat 3B met US lights en verlaagd. we zwaaide naar elkaar. maar of t iemand van t forum was?
Gr Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
ook actief op t forum?
|
||||
|
||||
Ja.
|
|
||||
|
||||
Ronin met fräulein aan de wandel...
|
||||
|
||||
Daarstraks een hele nette golf 1 gti bij nederweert - helmond, jij kwam van richting helmond.
|
||||
|
||||
Vorige week een kikker groene golf 1 breede achterlichten bij een tankstation in olderberkoop zonder bumpers goed laag.
Iemand van hier ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is dacht ik Henk vr6 hier van het forum
|
||||
|
||||
Rond een uur of 18. Een verlaagde donker rode Mk2 en een zwarte MK2 GTI bij de heuts op de parkeerplaats in Hoensbroek.
|
|
||||
|
||||
Classic edition hier van t forum.. bordeaux rode mk3 cabrio met schmidt velgen langs het politiebureau reeshof om kwart voor 9
MK5 GTI '09 Last edited by Buikschuiver : 10-07-2012 at 21:30. |
|
||||
|
||||
vanmiddag een Beige mk2 gezien op parkeerplaats de lucht West. Dacht bbs'jes er onder geschroeft.
Groeten Dennis |
|
||||
|
||||
Blauwe golf 5, op beige bentleys met air? zag t niet zo goed. Op de structuurbaan in nieuwegein. Bij het ibki.
|
|
|||
|
|||
Quote:
vriendin van Jan Bos. die werkt daar bij de blokker in Leusden