|
||||
|
||||
Gistermiddag rond half 6 gespot op de weg tussen Soest en Den Dolder; blauw/paarse Golf 1 GTI met kenteken JR-38-DH. Mooi karretje en goed geluid ook!
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 04-07-2012 at 11:37. |
|
|||
|
|||
Jetta 2 , erg laag, wit , verbreed oranje staal eronder en een oranje biesje in de grille.
Staat steeds in Opende tegenover Harry Zuur grasmaaiers Vandaag ook nog een lage Golf1, wit met blauwe platen in Kornhorn en even later een donkergrijze Golf1 ook met blauwe platen tevens in Kornhorn
|
|||
|
|||
matgrijs golfje 1, laag op verbreed staal en met een volksforum kentekenplaathouder. Was bij op de parkeerplaats van het keerpunt in Zoetermeer. Staat ook wel is bij bode scholten
|
|||
|
|||
Vanmiddag op de A37 Biezelwerks gespot die me al zwaaiende inhaalde
Moiiii Dennis, ik zag de Vento al op flinke afstand stuiteren daar op de snelweg |
|
||||
|
||||
Quote:
Zag een dikke 5 mij inhalen,dat laat ik niet zomaar gebeuren Hou ist anders..? Hier int dorp giet wel goud. Had je Golf nog niet eerder gespot,maar zag er goed uit Groetn doar!
|
||||
|
||||
Zojuist een hele mooie mkI GLS bij LRR voor thuis langs.
De bestuurder leek verdomd veel op.... Rene??
|
||||
|
||||
Weet zo even niet meer zeker welke dag. Maar afgelopen week een dikke golf 5 gespot in etten-leur. nabij die grote rotonde bij de tamoil.
candy-white en op flinke blinkende emmers. Kon zo rijdend niet echt zien wat voor wielen het waren.
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik ook gezien ja. Net ding, maar het was Rene niet.
|
||||
|
||||
Vanavond op de A50 (Eindhoven-Oss) Een mooie lage Passat (35i) met kenteken Hj-DT-**.
|
|||
|
|||
Vandaag in Brunssum gewerkt.
Onderweg bij Born ( vlakbij nedcar op het viaduct ) een mat zwarte lage mk1 gespot met gele lampen en een geblokt dak. Vanmorgen op de heenweg ook nog een zilvergrijze mk1 gezien op volgens mij steelies, en goed verlaagd. Dit was rond half7 op de a73 thv venlo richting nijmegen. Daarna iets verderop nog een beige vierdeurs mk1 gespot, ook goed verlaagd. Ook op de a73 richting nijmegen, thv reuver ongeveer
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Ja prima he! Arm, mager Maar gezond! Quote:
Thanx, kzal 'm hier eens een keer voorstellen |
|
||||
|
||||
Quote:
leek mij ook al sterk.. maar wie is t dan wel?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, goeie....geen idee !! Was wel een bekend gezicht, zal wel ergens in een plaatselijke winkel werken of zo
|
||||
|
||||
Vanmiddag een fluor gele ge-top-shopte Kever in Kerkrade
|
||||
|
||||
Net op de rijksweg in Geleen een mat zwarte(groene) Mk2?
|
|
|||
|
|||
Op de baanhoek in Sliedrecht een lupo gespot hij was volgens mij zwart met oldschool velgdoppen en whitewallbanden. En in alblasserdam een bril kevertje.
|
|
||||
|
||||
In Risdam, Hoorn reed een blauwe Caddy langs, met een kapitaal aan gereedschap los in de laadbak. Geen erg mooie auto, maar het geluid was nice....
|
|
||||
|
||||
op de snelweg afslag leusden een witte caddy erg laag.
beste roetpluim trouwens. |