|
|||
|
|||
Vandaag iets na 12:00 een witte Golf 1 GTI (was geloof ik wel verlaagd) op de N504 in Noord Holland, uit de richting van bedrijventerrein de Mossel, Noord Scharwoude. Ik kwam langs op m'n zwarte Triumph Daytona 675 en maakte het 'hang loose' teken.
|
|
||||
|
||||
Een lekkere lage vw bus in Ijmuiden vanmiddag. Deze reed richting de veerboot geloof ik. in iig op de Nweg van en naar Ijmuiden. En net op de snelweg aangekomen A9 een orginele bus, zag er onwijs knap uit 2e was zeker te weten een t2, De eerste kon ook wel eens een spijlbus zijn. maar was beetje druk met overige verkeer.
Gr Dennis |
|
||||
|
||||
Rond kwart op 4 in Sneek een Geel/Groene Kever verlaagd en zonder bumpers.
|
|
||||
|
||||
Gistermiddag rond 12 uur in sittard op de rijksweg noord een witte jetta mk2 met dakdragers en hawaislinger aan de spiegel, rond 2 uur naast de citroen dealer een blauwe jetta mk2 met oversized wieldoppen dakdragers en een surfplank oid op het dak, lag goed laag, rond 6 uur thv 24uurs shell een lage groene jetta mk1 op zwart staal, bestuurder zwaaide.
Gisteravond rond 8 uur in zevenhuizen een vw t1 wit met mintgroen/blauw, zaten wat bloemen stukjes aangeknoopt en een wit lintje. Vanmorgen rond 8 uur in pijnacker een donker paarse MK2 met embleemloze gril met een rood randje, dikke bumpers en vrij grote wielen eronder. Iemand van hier ? |
|
||||
|
||||
Beetje OT: Maar een vrij nieuwe C63 AMG gister bij de overburen....Marvel / Ronin / Jarno oogjes en oren open houden....man man wat een sound.
|
||||
|
||||
Quote:
heb wel eens bij de plaatselijke disco een rooie gezien, en weet dat er nu sinds kort bij de kanovijver ook een AMG staat ma dat is geen C63
|
||||
|
||||
Gister avond rond kwart voor 12 in sittard bij de aldi voor een rode mk1, laag op bbs rs geloof ik, had opvallend brede wielranden, tof ding.
Rond half 1 in maastricht bij die grote rotonde, een witte mk2 met dunne bumpers, laag op lenso`s met zwart hart, had gele pitten in de koplamp. |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze zwarte ging naar de slager die recht bij jou voor de Renne uit woont. Volgens mij is het familie van hem. Reed een jonger persoon in...
|
||||
|
||||
Hier een paar auto's gespot:
Kevertje op de A73 Golf mk2 in Wanssum Karmann restauratie project in Wanssum
Passat & Golf Last edited by VwPsycho : 01-07-2012 at 13:24. |
|
||||
|
||||
Kwam deze vanochtend tegen bij industrieterrein de kissel in heerlen, tegenover KARS.
en net in simpelveld/heerlen, bij t asielzoekerscentrum, een witte golf 1 GTI, met in zijn bumper een scirocco 1. zag dik uit met z`n 2en.
|
||||
|
||||
Vanochtend een mk3 vr6 usa (?) op de Parkstad binnenring.
Zag er netjes uit
|
||||
|
||||
Quote:
Overburen @ Cornelis Dopper laan? Jong persoon? Weet ik wel wie je bedoelt |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee niet, deze parkeerde aan de Oostermoer. En dat is niet de persoon die jij bedoelt !!
|
||||
|
||||
Quote:
Wie bedoelen jullie dan? Slager Jager woont in de eerste bungeloww
|
||||
|
||||
Quote:
Check..daar stond ie ook !
|
|||
|
|||
5 min. geleden een donkerkleurige mk2 rallye g60 gespot...
reed over marktstraat in musselkanaal, zoemde er mooi over iemand van hier ?? |
|
||||
|
||||
Rood....Polo...6N.....Marcoooohhh
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Begin bebouwde kom elspeet rode steilheck met geblokte spiegels
dik ding |
|
||||
|
||||
Laaaaaage Jetta 2 vanmorgen in Leeuwarden, Julianalaan. Dik!!