![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier een foto die ik van Guido's 'beest' gemaakt heb in Asten. Pracht bak
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo mooi!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by RamonDrenthe. : 03-09-2013 at 21:15. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1 van de mooiste mk2's die ik ken, hoop dat de mijne er ooit een heel klein beetje in de buurt komt! |
|
||||
|
||||
![]() Doe rode rallye is geen gezicht. Vooral achter
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mee eens, maar ik vind de wielen hem niet misstaan! |
|
||||
|
||||
![]() Eens. Mooie wielen, gewoon achter 3 cm omhoog
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Tovh zou ik graag van deze auto meer willen zien maar ik kan van niet meer foto's vinden, wie o wie ? Zou graag de maten van de wielen etc willen weten. Last edited by RamonDrenthe. : 03-09-2013 at 21:35. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+ een originele grill |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind toch dat er zonder de spiegel echt iets mist. Voor de rest super dik ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kan me iemand vertellen hoe ik mijn golf ook zo leg. Heb een schroefset maar hoe krijg ik hem zo gelegd zonder dat de banden aanlopen?
Gr
|
||||
|
||||
![]() Platte bandjes, Wielkastranden afslijpen/omslaan, wielkastverbreders afzagen waar de band komt en omlaagschroeven... en de banden van de golf op die foto zullen ook zeker aan lopen. Bochten maken gaat bijna niet meer en elk hobbeltje = aanlopen.
|
|
|||
|
|||
![]() Oke dat afslijpen of omslaan is wel snel gedaan maar die verbreders omlaag schroeven. Als ik de rand afzaag waar die nu op vast zitten hoe zet je ze dan vast?
|
||||
|
||||
![]() Die hierboven is air.. maar bij een mk2 kan je een heel eind in de buurt komen op schroefset.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kit
|
|||
|
|||
![]() gewoon rand weg slijpen en de kunststof delen erop kitten. Bumpstops ertussen en je kan laag zat zonder dat het echt aanloopt
![]() ik heb 1cm tussen mn band en mn wielrand en loopt zo goed als niet aan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Waar zet je die bumpstops dan? Kitten neem ik aan met die dikke zwarte ruitenkit of aquariumkit he?