|
|||
|
|||
erg mooie mk2.
|
||||
|
||||
Erg mooie golf John!
En mooie pica's ook. Heb je ook een flickr account? Kun je je foto's toevoegen aan de volksforum.com group!
|
||||
|
||||
Top Golf!
|
||||
|
||||
bedankt voor al het super commentaar
heb tot op heden nog een flickr account herm, maar dat is iets waar we altijd is over kunnen nadenken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan het je zeker aanraden. En je maakt erg gave photo's Golf's trouwens ook hahahaha Je leert er veel mensen kennen en ideeën!
|
||||
|
||||
zal er is naar kijken dit is het eerste rijtje foto's met me nieuwe lens op de canon overigens..
dat bevalt in iedergeval erg goed! heb nu een EF-S 15-85 echt een verschil met de standaard 18-55
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is echt een mooie lens he? Ik heb hem zelf ook op mij 550D samen met een 50mm f/1.4 Dan wil je de 18-55 echt niet meer gebruiken Wat heb je voor een camera trouwens? Sorry voor de OT...
|
||||
|
||||
die 18-55 ga k indd niet meer gebruiken nee overigens ook een 550D als body
|
||||
|
||||
Quote:
Nice!
|
||||
|
||||
zeker weten! al tijdje terug een canon speedlite 430 EX2 flitser aangeschaft ook
dus voorlopig ben ik wel even klaar met de camera nu.. nog paar laatste foto's dan, krijg er geen genoeg van vandaag paar hele kleine dingen besteld bij de dealer en de radio die ik al een tijdje in huis had tevoorschijn gehaald 1 seizoen zonder radio op de lange stukke vond ik toch wel meer als voldoende verder kwam er een brief van de RDW binnen, na het uit de schorsing halen helemaal vergeten/ verkeerd begrepen om de auto weer aan te melden bij de verzekering vanmiddag toevallig langs geweest om info daar over op te doen 20ste uit de schorsing gehaald en inmiddels alsnog door gegeven bij de verzekering eenmaal thuis lag de brief op de mat de 26ste onverzekerd gespot, 390euro boete als ik het niet voor de 24ste kan aantonen nu maar hopen dus dat dat goed komt dus
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-04-2016 at 19:22. |
|
||||
|
||||
Damn, staan hem goed die wielen!
Zo'n brief heb ik ook eens gehad. Stond in onderdelen in de stalling maar geen verhaal, brief en foto's mochten baten. Moest betalen.
|
||||
|
||||
Damn.. mooie auto. Staan echt super de wielen. En wat betreft het zwarte ondercde kap dat heb ik nu zelf ook en ik vind t super
|
|
||||
|
||||
Mooie auto! En mooie foto's, zo mooi dat je zelfs even moet wachten tot ze volledig geladen zijn
|
|
||||
|
||||
Wielen staan em echt super! Vooral die 2e foto is gaaf
|
||||
|
||||
zo we zijn weer hele belevenis rijker..
met de auto vertrokken afgelope woensdag richting de achterhoek en de auto afgezet bij JD, tijd voor zijn chippie opmaat mooi werk afgeleverd en blij met de resultaten mannen gaven aan dat er meer te halen zou zijn, beginnende bij de rest van de uitlaat maar de auto liep heerlijk, en echt een heeel stuk vlotter super verbetering! kan hem nog wel iets verder door trekken in toeren, voor net dat ene sprintje helaas van korte duur geweest, auto is op de trailer terug gekomen G-lader heeft besloten het voorgezien te houden.. maar is gaan kijken waar het aan heeft gelegen, boel kan weer uit elkaar morgen maar is druk aan de sleutel, en kijken of we de auto toch nog klaar krijgen voor de Dubinn @Arnhem..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-04-2016 at 19:27. |
|
||||
|
||||
Mooie wagen, balen voor je dat de G-lader het voor gezien heeft gehouden.
Wielen staan hem super, 7,5 x 17 toch? Welke et waarde zijn deze?
|
||||
|
||||
indd 7,5x17 et20..
jaa echt flink balen, was er goed ziek van gister toen het gebeurde alles bij elkaar nog geen volledige tank benzine van kunne genieten na 19 maanden gesleutel heel de bende maar weer uit elkaar trekken morgen
|
|||
|
|||
Mooi naadje John van de G-lader, maar de auto is echt prachtig!
Denk je alles voor mekaar te hebben gebeurt er dit weer!
|
||||
|
||||
Jammer van de lader John! Was deze nog niet gereviseerd?
Mooi vermogen heeft de doktor er weer uit geperst zeg! Hebben ze ook nog een run gedaan om te kijken hoeveel vermogen hij voor de nieuwe tuning had?
|
||||
|
||||
lader is 5 a 6000km geleden gereviseerd dus dat is wel goed balen
overigens geen voor of na plaatje helaas.. maar het verschil was zeker erg goed en duidelijk te merken en liep weer heerlijk toeren begrenzer is wat ruimer gezet dit was 6300, nu als het goed is 7 maar die heb ik nog niet gehaald met de juiste uitlaatlijn verwachten hun dat een veilige 240 toch wel zeker mogelijk is dus dat is wel weer is leuk voor de toekomst als de buitenkant er ook weer strak bij staat het ging me totaal niet om de vermogens, als het maar fijn liep dat heeft het even gedaan