|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
hoe dan ook wel een dikke kevert zeker met die eta's er onder straks!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
ha Richard!
echt mooi die kleur, en de de rest ook natuurlijk.... staat er nu al mooi bij.. |
|
||||
|
||||
merci mannen!
|
||||
|
||||
rap gedaan, en super mooi, kleur staatem goed, jammer dat het zo grijs en grauw was voor de foto's maar de mooie dagen staan weer voor de deur! Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
Quote:
Is geen afkeur...bumper wisselen niet nodig..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
?
|
||||
|
||||
Zoals het er staat...
Met de APK word een auto niet afgekeurt met 18.2 (US) kentekenplaten. Dus een bumper monteren met een normale maat kentekenplaat is niet nodig. Ik spreek uit ervaring...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
OK, beter! Maar van oom agent mag het weer niet. Das het grote spel tussen APK en wegenverkeerswet tegenwoordig.
|
||||
|
||||
Klopt....de politie kan idd moeilijk gaan doen...maar als je een achterbumper met kleine uitsparing heb,lijkt het al snel een US uitvoering...en valt het minder snel op...Ik rij nu een jaar met mn TT met voor en achter een kleine plaat,en nog nooit aangehouden..
|
|||
|
|||
twee jaar lang geen problemen gehad bij APK en nooit meneer agent gezien...
|
|
||||
|
||||
ach de vrouw heeft 1500km gereden in 1 jaar tijd met de beetle. voor de apk ligt er een orginele bumper klaar ook gespoten in de kleur en heb nog een hele snelle andere oplossing die ik in de maak heb.
komt wel goed
|
||||
|
||||
tsja, Gerk was laatst aangehouden, en ik laatst ook, had een oude gele plaat zonder gaik logo... als ze mij nog een keer zouden spotten dan was ik de auto kwijt, omdat ik zonder geldige kentekenplaten reed... Paar weken later in een politie fuik gereden en toen had ik gelukkig de juiste platen gemonteerd, bij zo'n fuik doen ze snel moeilijk, dat deden ze al over het niet aanwezig zijn van gordels in mijn '80tiger pickup (grijs kenteken pas verplicht na '86)
Met een 18.2 melding op je kentekenbewijs mag je er wel mee rijden bdw.
|
||||
|
||||
dammn wat dik, ben beneiwd met de wielen eronder, en maar hopen dat je vrouw straks geen schades er aan rijd ,
Die van mij intresseert het echt niet of er nu wielen van 1500, of 150 euro onder zitten, die ze hem gerust naast een stoeprand of erop
|
||||
|
||||
ivm met een stijve rug en nek even weinig gedaan.. wel de orginele lijst voor de achterklep binnengekregen van de dealer ( die de laatste tijd haar omzet vergroot hebben gekregen door een new beetle ) en heb een setje 18 inch velgen voor daily erbij gehaald.
mijn vrouw is al die jaren de velgen wel gewent en ach al rijd ze een rand kapot, t is maar blik en alles is te vervangen. Voordeel van de driedelige velgen is dat de schade vaak maar een 100 euro is en wat werk bij een rand ( zorg vaak wel dat ik wat randen op voorraad heb), maar ik neem haar niets kwalijk als ze eens een randje schaaft.
|
|||
|
|||
super car richard , en mijn vrouw is vaak ook zuiniger met de wielen als ik ben
|
|
||||
|
||||
ff tussenstandje
ben nu bezig met de onderstellen voor de r8 stoelen. verder even een versnellingkje terug sfeerpics
|
||||
|
||||
echt super kleur, hoop bij iedere update dat de wielen eronder zitten.
hoe dan ook, top
|
|||
|
|||
Mooi hoor Richard!
|
||||
|
||||
indd echt een super wiel, en lekkere kleuren combo! komt dit gemonteerd met air?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |