|
||||
|
||||
Kevinmk2 gespot bij LRR voor thuis langs
met een dikke bouwlamp onder aan de bumper
|
|||
|
|||
Begin van de avond in leewarden: grijze fastback met zwarte kleeblatts of campagnolo velgen. Gave kar!
|
||||
|
||||
Quote:
Das Split52 geweest! Rolt op Remotecs
|
|||
|
|||
Gespot op de A1!
Deze zie je maar zelden rijden. Zag er nog orgineel uit.
Was een 80GL automaat. Beetje zwaar geladen, waarschijnlijk met een tent. Gaan mischien naar een meet? Last edited by Golf1976driver : 08-06-2012 at 20:46. Reason: foto vergeten! |
|
||||
|
||||
Waar rij je zelf in? Mooi dash
|
||||
|
||||
Gister een busje van JERRY'S met een hawai slinger aan de binnenspiegel en een aanhangwagen er achter met een bruine kever er op richting Utrecht.
Eergister ook nog een golf rally, zwart met bbs'jes gespot net na de fly-over van de A15 naar de A29 thv Barendrecht dus. Vanmiddag 2 busjes met beide een aanhanger met 2 kevertjes erop gespot in Lieshout. En vanmiddag op de N279 een bruin/oranje t2 busje gezien. Deze reed in een korte file geloof ik. mischien iemand van hier tussen? Gr Dennis |
|
||||
|
||||
Volgens mij een Passat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat dacht ik ook al.
|
||||
|
||||
vrijdag tegen 20:00 een Audi TT-S in Rolde,
Donker blauw, wat een mooie bak
|
|||
|
|||
Quote:
nee is al verplaast door een MOD hier denk ik vanmiddag Ebut in de Golf met de BBS er onder , staat super kerel |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem ook al een paar keer gespot Marco. **Even ter info: ben niet meer in de Polo Fun te spotten, hij is verkocht. Ook niet meer in de Fox, die is ingeruild "voor iets anders" en voor de Polo komt er zaterdag een leuke Mk4 terug**
|
||||
|
||||
Vanavond een zwarte Golf 3 VR6 in Sint Nicolaasga, met een facedub stikkert op de achterruit
|
||||
|
||||
Last edited by Rick : 12-06-2012 at 11:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
LRR met hond Bo Fox wist ik, Polo fun wist ik niet, wat voor mk4 komt er?
Greets Marco, VW Golf IV TDI (Daily) VW Polo 6n XXL 1.4 (Lady's Daily) Honda VFR 750 F (Sunny days) Last edited by Marvel : 12-06-2012 at 07:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja dat "iets anders" kan echt niet hoor, shame on you. Ik ben benieuwd naar de MK4 |
|
|||
|
|||
Quote:
gaat me een lampje branden volgens mij had jij je rode mk1 afgelopen week nog met zijn neusje uit de garage staan of niet ? volgens mij was dat dinsdagavond... |
|
||||
|
||||
Zag rond 6 uur een lage zwarte bora op BBSen in Amersfoort voor de atletiek baan.
Was een vet ding!
|
||||
|
||||
Met rode logo's In de velgen en beige bra?
Heb 'm ook wel een paar keer zien rijden. Velgen zijn wel nep... |