|
||||
|
||||
Quote:
Dat is die G40 steilheck volgens mij |
|
|||
|
|||
Net in Haarlem witte Golf 2 met 20vt???? Dikke wielen ook! Je toeterde nog f met een hele hele foute toeter Ik reed in mn type 1. Heb je al een aantal keer zien rijden, ook met een bruin kleurige Golf 2 erbij. Wie oh wie?
|
|
|||
|
|||
Dat zie ik nou nooit in H'lem (Noord) :p
|
||||
|
||||
Quote:
klopt dat is die van maurice |
|
||||
|
||||
Vandaag een zilvergrijze Seat Leon zien rijden in Oudenbosch met us lights en paar dikke wielen.
Oh en op de Swoop In in Roosendaal vanmiddag buiten al het luchtgekoelde spul ook weer een keer die golf 1 cabrio met surfplankje op het dak zien rijden.
|
||||
|
||||
Quote:
mijn Matti ook dikke stoelen btw
|
||||
|
||||
Gister rond 15:15uur Stannie33 in z'n Jetta 2 @ Knoal
|
|
||||
|
||||
Afgelopen weekend bij "ons in town" een blauwe T1 enkelcabine pickup !!! Zag er verrekte nice uit !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Kon me vergissen, maar volgens mij is die van die kerel die bij Tjeerdsma werkt en ook een r32 heeft in het blauw |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh, van Richard. Zou kunnen Paul, nou je het zegt leek de bestuurder inderdaad wel wat op hem.
|
||||
|
||||
Quote:
Sluit ik me bij aan!
|
||||
|
||||
rond 17.30 bij de appie in Geleen. Een zilverkleurige kneiterlage golf 2 op felgroen verbreed staal. wat een ruig apparaat!
heb nog een kwartier met een glimlach rondgereden.
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag goed kwijt gereden door een blauwe mkIV tdi.
Reed op dat stuk snelweg tussen Eindhoven & Helmond, beiden even het gas erop gegooid, maar hij liep toch goed op me in moet ik zeggen! Nette mkIV ook, volgens mij op oud model RS6'en, en een hawaiislinger aan z'n binnenspiegel. Groette hem nog even toen hij voorsorteerde na links, waar ik rechtdoor Helmond in reed.
|
|||
|
|||
Vanavond om ongeveer 18.20 een flower power New Beetle met RS Spoiler op de A28 bij Zwolle basis kleur was wit btw.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij Marco vanmorgen gespot in een rode 6N......klop da ??
|
||||
|
||||
ik weet t niet zeker,
Passat van chr-ome weber in landgraaf bij t streeperkruis? zal een uur of 18.00 geweest zijn. zat een vrouw achter t stuur.
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal!
|
||||
|
||||
Quote:
Erbij, of vervanger voor de dieselpower ?? 6N zag er knap uit !
|
||||
|
||||
Quote:
thank´s. vanmiddag zat ik ook in die dikke stoelen. rond de klok van 12:22 bij klaverblad heerenveen. leuke bus, met vrouwlijke bestuurster..
|
||||
|
||||
Quote:
normaal gesproken de daily van mn vriendin. ma aangezien zij nu meer km's maakt hebbe we gewisseld. is voor zn leeftijd ('97) ook nog een knap autotje ja..