|
||||
|
||||
vandaag te veel gespot om op te noemen toen we vanuit gilze-rijen naar Assen reden voor het duitse autosport festival. ergens halverwege nederland reden we al hele colonnes voorbij met de t5.
Zoiezo heb ik der ghopmeister gespot bij de uitgang. maar op de heen weg geloof ik ook een aantal bekende polo'tjes waarvan er 1 met pech langs de kant stond.
|
||||
|
||||
bij de 24 uurswinkel brouwers, op de heerlerbaan, een polo classic uit 84 ofzo, matgrijs met een rat op de voorbumper. en een polo 2f op verbreed staal.
|
||||
|
||||
Vanmorgen op weg naar Harderwijk om een achterbumper op te halen ook diverse Duitse Autosport Festivalgangers. @Joost, blauwe T5 en gestopt bij de benzinepomp vlak voor Ermelo voor een bak koffie? Dacht al een bekend gezicht te zien
|
||||
|
||||
ik dacht al inderdaad, ik reed van Amersfoort ri. Harderwijk via de A28 en kwam al erg veel VW'tjes tegen .. maar komt door DAF natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja voor mij een Go Fast maar idd koffie pauze Heb jou niet gezien, maar was ook nog niet echt wakker toen... Waar reed jij mee?
|
||||
|
||||
Tegen 5 uur in Stein een groene lage kever met dakrekje..
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had ook 2 Go fasts meegenomen voor onderweg Ik was met m'n standaard zilvergrijze golf 4, stond onopvallend op de parkeerplaats
|
||||
|
||||
Net bij pompstation shell In amersfoort, hogeweg. Groene golf 1 cabrio, plat op zn buik, bbsjes eronder en kentekenplaat uit t midden. Zag er wel stoer uit!
|
|
||||
|
||||
Net bij de Rabobank in Wanssum een andere liefhebber gesproken. Je gaf een complimentje over mijn Corrado waarna we nog even hebben staan praten.
Je was zelf met de GLS 'Vuurwerkbezorg dienst' bus.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was ik stak nog mijn duim op |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
reed vanmorgen weer achter de RS5
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt had het alleen laat door! Zag er netjes uit! |
|
|||
|
|||
Quote:
Die van jou zag er ook gaaf uit!!! Kom je uit amersfoort want ik heb je auto niet eerder gezien |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee kom uit achterveld, vlak bij amersfoort |
|
||||
|
||||
Daarnet een nette zwarte corrado met dikke bbs'jes, gespot in Holtum reed richting Grevenbicht.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal Peter zijn geweest.. Heel donker blauw met 16 inch RSjes
|
||||
|
||||
......
ik spot dit topic nu pas... Ben al een (paar) keer voorbij gekomen geloof ik... Zal het nu maar wat beter in de gaten houden
|
||||
|
||||
Quote:
Goedemorgen!!
|
||||
|
||||
apeldoorn jachtlaan strakke steilheck :P
|