|
||||
|
||||
Quote:
ding was indd erg snel, spoot er vandoor vanaf de start
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zojuist door Noardburgum blauwe caddy 1 met lading in de bak, wel keurig een netje erover
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag op terugweg uit Hoogeveen richting zwolle (A28) een rits van ca 15 vw-Porsches 912 en 914s bijnaallemaal op duits kenteken.
|
|
|||
|
|||
Gisteren op de A1 tussen Kootwijk en Apeldoorn een zwarte 4-deurs Golf 5 op lucht denk ik, beige wielen en gele koplampen, Jetta US-grill en het kentekenplaatje achter de ruit. Ik ging net de andere kant op dus kon er niet heul veel van zien.
|
|
||||
|
||||
Zojuist bij dokkumer nieuwe zijlen zeer lage passat. Voorlip bijna op de straat
|
|
||||
|
||||
ik spot bijna iedere ochtend een rode mk1 gti op een schroefset en zwarte zender turbo velgen, iemand van hier staat volgens mij tegenover slager geparkeerd
|
|||
|
|||
nee die is niet van hier, is een maatje van me
|
||||
|
||||
Quote:
ok, dik ding
|
|||
|
|||
Vanmiddag op A20 een nevadabeige golf 2 op BBS RS wielen en een apart spoilertje, ik ree je voorbij in witte 2
Edit : Skeez is een goede kandidaat
KPU/audi/volkswagen/cambershims te koop Last edited by eddie-polo : 03-05-2012 at 16:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zag vanmiddag wel op de A20 bij de BP. een berge gerolde mk1 op verbreedstaal (dacht zwart) tevens: vanmorgen bij Utrecht een rode mk2 sloeg af vlak na de brug. En een grijze Jetta, met zwarte velgen en een gepolijste rand? dit laatste was op de A28. Vlakbij Amersfoort. Gr Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Marco, dat was ik inderdaad. De Golf is alleen wel Polarsilber ipv Nevadebeige Leuke Golf 2 heb je, wat voor een motor heb je erin? |
|
|||
|
|||
Gister middag vanaf de Maasboulevard in Rotterdam tot aan Bergambacht een matgrijze Golf 2 met rolkooi:
|
|
||||
|
||||
lijkt me Nynie, TDI .
Zit op vwforum, weet niet of ie hier zit |
|
|||
|
|||
klopt dat is hij, geloof niet dat ie hier zit
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb een 1.6 PN met 60 kreupele pony's onder de motorkap
|
|||
|
|||
officieel 75pk marco waar is de rest gebleven na jouw werkzaamheden?
|
||||
|
||||
Quote:
een mkv ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry 75 ....
|
||||
|
||||
gisteren 5-5-2012 gespot op de karel de grotelaan, rotonde/plein een volkswagen caddy type 1 met BBS & met een grote volksforum sticker die effe asociaal rechts ging terwijl die gesorteerd stond voor rechtdoor.... Goeie reclame was dat
|
|
||||
|
||||
Net in Noordeinde (tussen Elburg en Kampen) zag ik van afstand een passat, dacht ding ligt mooi laag maar toen ik dichterbij kwam zag het er niet zo fijn uit
|