Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 10-04-2012, 16:37
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Ediejo
Natuurlijk vinden je het kansloos. Rij je zelf toevallig niet met Porsche wielen onder je vw. Die mensen willen graag Porsche rijden maar kunnen alleen de wielen betalen. dan ben ik liever kansloos dan een stumpert. Afz de kansloze. woehaaaaaaaaaa

Sorry hoor maar ik kan zat Porsche rijders die zich krom lachen om die stumperts.

Nu voelen vele zich natuurlijk aangevallen want er wordt wat negatiefs gezegd en dat mag niet iedereen moet dezelfde mening hebben en het mooi vinden. Ik vind je een stumpert als je met andere logo's op je auto rond rijd. In welke vorm dan ook.

Misschien is het niet zo handig dat je voor je Porsche vrienden spreekt, maar dat je die uitnodigt om hier te spreken. Daarnaast heb je een eigen mening, maar je gedraagt je alsof jou mening een feit is. Dat is niet zo.

Verder noem je dat mensen die met Porsche wielen onder hun golf rijden dat doen omdat ze de Porsche niet kunnen betalen. In veel gevallen is dat ook zo. Maar jouw Porsche heb ik nog niet gezien, misschien moet je met zulke uitspraken komen als je zelf een porsche hebt. En dan niet een 924 of 944, want dat is naar jouw zeggen een Audi.

Ik zou zeggen, creëer een eigen mening en een eigen smaak, in plaats die van je Porsche vriendjes over te nemen.

Old 10-04-2012, 17:19
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier

Btw, Porsche heeft zelf geen wielen gemaakt dat deden o.a. Fuchs, BBS, Speedline en Oz voor ze

Later als ik oud ben (nog ouder) en de kids zijn de deur uit koop ik wel een 911 (of toch die 356 waarnaar ik ben wezen kijken)

Daar komen btw dan geen porsche wielen onder, ga niet met de meute meelopen, ben geen schaap!

Last edited by sixpack : 10-04-2012 at 17:21.
Reply With Quote
Old 10-04-2012, 18:05
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

Je kunt trouwens veel zeggen over de 924/944,maar ik zou er graag weer 1 hebben....enige dat er imo poor aan is is het vermogen van de basismodellen.(had een 2.0 )maar beste discussie zo....
Old 10-04-2012, 19:32
Postwhore

Quote:
Originally Posted by sixpack
Btw, Porsche heeft zelf geen wielen gemaakt dat deden o.a. Fuchs, BBS, Speedline en Oz voor ze

Later als ik oud ben (nog ouder) en de kids zijn de deur uit koop ik wel een 911 (of toch die 356 waarnaar ik ben wezen kijken)

Daar komen btw dan geen porsche wielen onder, ga niet met de meute meelopen, ben geen schaap!

RS-Velgen!
Old 12-04-2012, 16:01
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder

misschien moeten de porsche rijders eens denken aan een G60 of 20vt ombouw
Old 12-04-2012, 17:47
staande golf staande golf is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by De Pul
Je kunt trouwens veel zeggen over de 924/944,maar ik zou er graag weer 1 hebben....enige dat er imo poor aan is is het vermogen van de basismodellen.(had een 2.0 )maar beste discussie zo....

Inderdaad best gave wagens!
Reply With Quote
Old 14-04-2012, 22:48
VWJYI VWJYI is offline
No personal life

Drugsrunners....... F***ing mofo's...... Komt net een collega van mij richting het werk. Word die lastig gevallen onderweg of die rotzooi wil kopen(rijd met een belgisch kenteken) hij reageert geïrriteerd en word vervolgens bij het volgende stoplicht in elkaar getrimt door 2 daders met een licht getint uiterlijk.
Mag die nog even naar de ehbo en bedankt.

allemaal in een grindboot de noordzee op en daar de luiken in de bodem opengooien....
Reply With Quote
Old 17-04-2012, 10:40
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Quote:
Originally Posted by Jeff
Ik haat smurfen.

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote
Old 23-04-2012, 18:49
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline

mijn ergernis van de laatste tijd,mensen die topics openen met vage vragen,en nog te bedonderd zijn om er wat uitleg of een foto bij te plaatsen.iedereen moet maar ruiken wat ze allemaal bedoelen.....
Old 23-04-2012, 19:34
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Dan ben ik toch wel heel erg fout geweest.
Een Golf 2 gehad met 16 inch Opel staal en Audi A3 wieldoppen.
Reply With Quote
Old 23-04-2012, 20:57
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore

Quote:
Natuurlijk vinden je het kansloos. Rij je zelf toevallig niet met Porsche wielen onder je vw. Die mensen willen graag Porsche rijden maar kunnen alleen de wielen betalen. dan ben ik liever kansloos dan een stumpert. Afz de kansloze. woehaaaaaaaaaa

Sorry hoor maar ik kan zat Porsche rijders die zich krom lachen om die stumperts.

Nu voelen vele zich natuurlijk aangevallen want er wordt wat negatiefs gezegd en dat mag niet iedereen moet dezelfde mening hebben en het mooi vinden. Ik vind je een stumpert als je met andere logo's op je auto rond rijd. In welke vorm dan ook.

Wat is dit nou weer voor iets raars???

Als je een beetje logisch na denkt dan zal je begrijpen dat die exclusieve wielen compleet andere waardes hebben waardoor ze veel mooier onder dat soort auto's staan.

Nog zo iets merkwaardigs. Jij kunt aan de wielen onder een bepaalde auto zien wat het budget alsmede het vermogen van die persoon is?

Dit is tenenkrommend. Jou vooroordelen slaan werkelijk nergens op.
Reply With Quote
Old 24-04-2012, 17:59
jetta mk1 '82 jetta mk1 '82 is offline
Volksforum QUATTRO Donor

Quote:
Originally Posted by The Clauw

Als je een beetje logisch na denkt dan zal je begrijpen dat die exclusieve wielen compleet andere waardes hebben waardoor ze veel mooier onder dat soort auto's staan.

Nog zo iets merkwaardigs. Jij kunt aan de wielen onder een bepaalde auto zien wat het budget alsmede het vermogen van die persoon is?

AMEN!!
Reply With Quote
Old 24-04-2012, 18:41
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by The Clauw

Dus omdat ik het niet mooi vind trek je die conclusie. Woehaaaaaaaaaaa ben je ook blond?
Hokjesfiguur. Als een hondje erachteraan lopen. Kwijlen en vooral zo als hieronder.

Te simpel voor woorden.
En ze dan iedere week op een meeting laten zien. Onder het mom ik doe het voor mezelf.

@jetta mk1 '82
Jij buigt net zo als die blauwe smily's.

Ik pis echt in me broek hier.

Last edited by Ediejo : 24-04-2012 at 18:44.
Reply With Quote
Old 24-04-2012, 19:32
Postwhore

Quote:

Ik pis echt in me broek hier.

Dan moet je een luier om doen... Of een schone broek aan doen.

Je reacties slaan werkelijk nergens op, je zou eens met die caddy van je naar het Porsche forum moeten gaan als je daar zoveel vrienden hebt.
Old 24-04-2012, 19:46
Postwhore

Paar porsche wielen zouden onder jouw caddy echt niet slecht staan hoor ''Ediejo''

Old 24-04-2012, 20:25
golfje_295.000's Avatar
golfje_295.000 golfje_295.000 is offline
No personal life

whahaha, was te verwachten natuurlijk.
maakt m wel af inderdaad.

ik had de opmerking al in zijn caddy topic willen plaatsen.

't is niet dat een Duitse import een misdadig oorlogsverleden heeft of een Franse import van binnen naar Paturain ruikt ofzo.
Reply With Quote
Old 24-04-2012, 20:33
jetta mk1 '82 jetta mk1 '82 is offline
Volksforum QUATTRO Donor

Quote:
@jetta mk1 '82
Jij buigt net zo als die blauwe smily's.

geeft meer aan wat voor simpele ziel jij bent... kansloze stakker
Reply With Quote
Old 24-04-2012, 21:09
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline

naast de issues die ediejoooooo met porsche wielen heeft zijn er nog wat dingen die hem dwars zitten geloof ik....

zomaar even uit zijn eigen topic.....

Quote:
iedere hobby kost geld laten we dat voorop stellen. De een gaat naar de kroeg en de ander naar de publieke vrouwen om het netjes te houden. En geloof me ik rij vaak zat langs het zandpad in Utrecht me maat woont erachter. En het is er altijd druk.

Quote:
Ik ga me niet verontschuldigen of wat dan ook. Maar ik heb 1 jaar geen auto gereden moet je kijken wat dat scheelt. En ik rook al 2 jaar en 9 maanden niet meer. Weet je wat dat scheelt? En ik hoef het niet nieuw te hebben. Ik kon al eerder een kaal dashboard kopen. Voor 150 euro als ik het zelf uit zou bouwen. Als zei het moesten uitbouwen 250 euro. Hé waar ben ik bij een sloop of bij de juwelier? Steek die maar in een gaatje waar nooit zon schijnt.
Nu ben ik voor alles nog geen 100 kwijt inclusief de rvs tussendemper.. Een avondje kroeg of stappen kost meer volgens mij. Of je moet geen rondje geven en alleen voor je eigen bestellen. Dan red je het.

Quote:
Mocht dat gebeuren dan kan een maat van me dat probleemloos kan vervangen. dan kost het me een flexkabel en een flesje wijn plus een avondje gezelligheid bij hem. Wat moet een mens nog meer?

Quote:
Je houd dan net zo veel over als een avondje kroeg. Koppijn een berg geld kwijt spugen als het mee zit. Geef mij dit dan maar.

oja,en wat doe je als je geen hoer geneukt hebt,niet gerookt hebt en geen bier gedronken?juist, dan schroef je BMW E30 velgen onder je caddy en niet te vergeten,je leukt het interieur op met een verlichte pookknop uit china,voor die donkere avondjes die je met je [hol?]maat en een flesje wijn in je caddy doorbrengt........

voor mij gaat deze in de map waar ik sinds kort een passende naam voor heb, 'Dutchbeast&co'.

ik dop er nog 1,goedenavond.
Old 24-04-2012, 21:14
PimVW's Avatar
PimVW PimVW is offline
No personal life

De Pul for president hahahahaha
Reply With Quote
Old 24-04-2012, 21:25
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

Houden we het gezellig dames ?