|
||||
|
||||
erg gaaf geworden zo,hele plaatje is top.
|
||||
|
||||
Vraagje!!!!
Heeft iemand toevallig 2 van die schuifpinnentjes liggen om de stand en warmte te regelen voor een golf 2? Zijn 2 van die zwarte schuifknopjes. Ik ben ze kwijt... Heeft iemand ze liggen en wil je die toevallig kwijt?? Laat maar even weten! |
|
|||
|
|||
ik heb nog van die pinnetjes ligge maar beetje ver rijde voor van die zielige pinnetjes denk ik he :P
|
||||
|
||||
Envelopje
|
|||
|
|||
is een optie
als je ze wilt pm me maar
|
||||
|
||||
11 Maart naar Ultimate Dubs in Engeland, Telford met de golf en de polo van Rick!!!
|
|
||||
|
||||
Netjes hoor Robbie. Heel leuk mk2'tje zo! Hoop dat jem nog heel lang houd, en er ooit nog eens een leuke motor in gaat hangen ofzo
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er Gods gruwelijk veel zin an!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hey martinus, thnx! Ik hoop hem ook nog lang tehouden en een ander blok..tja .. Wie weet!
Nu druk bezig met het maken van een taxatierapport. Snel laten taxeren zodat we goed verzekerd naar Engeland kunnen! |
|
||||
|
||||
Motorkap Bra besteld.. ben er bijna klaar voor!
Nog anderhalve week en dan lekker naar Engeland toeren |
|
||||
|
||||
Getaxeerd, All Risk verzekerd, alvast begonnen met pakken en gewassen! Morgen komt als het goed is mijn motorkap bra binnen, dus we zijn bijna klaar voor Ultimate Dubs!
|
|
||||
|
||||
Poeh netjes!
|
||||
|
||||
Very nice, leuk project. Ik zag ook een bekende garage voorbijkomen, daar zijn mooie VW's gebouwd..... Lucht en watergekoeld..
|
|
||||
|
||||
haha ja dat klopt! Alleen die luchtgekoelde is inmiddels verkocht!
|
|
||||
|
||||
Ingepakt voor Ultimate Dubs. Nu een paar uurtjes slapen en vannacht om 2uur richting Telford, UK met 750 km voor de boeg!!
We hebben er zin in! |
|
||||
|
||||
Goed ingepakt hoor
Je hebt mooi wat kilometers voor de boeg |
|
||||
|
||||
aiiii die tape, als je de mogelijkheden was werd dit een trailer queen? Je bent iig zuinig, dat is wel een goede eigenschap! Veel plezier daar heren
|
||||
|
||||
Zo, weer even een update..
100 a 80 km voor de eindbestemming in Engeland stopte de oliepomp ermee (alweer! ) Dacht even dat de sensor of een kabeltje lag te kloten maar toen we eenmaal aankwamen.. was het aan het tikken duidelijk te horen dat dat niet zo was. Wel Ultimate Dubs gehaald en op de show gestaan maar moest de golf zondageind van de middag achter laten in Engeland, aangezien ik zo slim was om geen ANWB lid te zijn. Maandagmiddag meteen weer terug naar Engeland met vrachtwagentje van werk, kwam ik dinsdagmorgen aan en dinsdag om 9 uur was ik weer veilig mét golf terug in Nederland. Iedergeval een hoop kilometers gemaakt in 4 dagen tijd! Even wat foto's! A.s. Dinsdag is mijn ander blok binnen. Een goed lopende 1.6 EZ, dus dat is makkelijk overbouwen. Dan vollebak kilometers maken en kijken of hij goed blijft zodat ik alsnog naar W'see kan! Last edited by Golf_84er : 22-03-2012 at 20:56. |
|
||||
|
||||
Toch geen ander blok Robbie?
Goed dat alles in orde is, ik zeg blokkie over en deze keer ook die Aaron Carterpan vervangen en dan lekker karren!