|
||||
|
||||
stond hier in de wijk? bekende rallye?
|
||||
|
||||
Quote:
OK heren, thnx!! Stom genoeg niet ff de telefooncamera gebruiken Quote:
Jep! En erg mooie velgen, af fabriek geleverd.
|
||||
|
||||
Zag afgelopen zaterdag op de A2 tussen Den Bosch en Vught een Jetta MK1 rijden. 2 deurs, bruin, laag, 13" (duitse stijl) en reed niet echt door (lees: reed achter vrachtwagens). Auto zag er erg netjes en verzorgt uit!
Kenteken niet kunnen zien, zag de auto pas toen ik er voorbij was
|
|||
|
|||
Quote:
Nee; hij is helaas niet van mij, dus geen topicje..... lol. Ik heb gewoon een kevertje. gr. |
|
||||
|
||||
Vanochtend in Leeuwarden de beige Jetta van Golfmantsje op Ats cuppers.
Bij het Beatrixgebouw in Utrecht vanmiddag rond 16.00u een goudkleurige Golf 2 5-deurs. Dunne bumpers en niet of weinig verlaagt.
|
||||
|
||||
vanmorgen om 10:55 de MIVW Caddy gespot ter hoogte van het van der Valk hotel/ restaurant bij Gilze Rijen...
hij ging daar de benzine pomp op voorzover ik het kon zien...
|
|||
|
|||
Quote:
Wagen is niet meer van golfmantsje. Hij heeft nu een andere jetta. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3060608 |
|
||||
|
||||
Licht blauwe golf 2, 2 delig BBS met goude bouten, front zonder embleem en 1 wisser. Achter de McDonalds in Veenendaal.
|
||||
|
||||
Limo-cruiser, vanmorgen op de Langesteeg in Leusden. O ja, stel je koplampen wat lager af, zit in een country high golf 3 en je schijnt me nog in mijn gezicht.
|
||||
|
||||
beetlefreak in heerenveen in de mk3.
|
||||
|
||||
achter de appie heijn in leeuwarden een hele nette golf 2 op volgens mij 17 inch ozvelgen.. dunne bumpers met choomaccentje
|
||||
|
||||
Quote:
Zweiter in de Plo in Heerenveen Haha, duimpie omhoog!
|
||||
|
||||
Vandaag gespot tussen 1445 en 1515:
Op de snelweg van Weert richting Maastricht, een Polo 6N Harlequin (of hoe je dat schrijft) uitvoering met een blonde meid / vrouw erin. Op de snelweg van Maastricht richting Weert, ter hoogte van Echt, een zwarte Golf V R32. Op het viaduct over dezelfde snelweg, bij de NedCar in Born, en knalblauwe Audi S4 Avant! Zit er iets bij van een bekende van hier? Owja, en dan heb ik zondag rond 2000 nog een zwarte verlaagde Kever gezien met allerlei blauwe lampen in en onder de auto, die langs de weg stond in Echt, met daarachter een zwarte Jetta 2. Volgens mij gingen ze alletwee naar sporthal de Loop in Echt, dichtbij de Mc Donalds.
|
|||
|
|||
Vandaag op Marineterrein Den Helder;
Iemand die hier lid is, heb nog met em gesproken, maar ben z´n naam vergeten... Panelairvan ofzo? Of iets in die richting, reed een champagne kleurige 4deurs Golf II met chrome deurklinken, erg laag gelegd, Westmoreland front? 5spaaks gepolijste velgen op een 165 band en rood/witte achterlichten. Ook nog een zwarte Golf II GTI op 8j of 9j Steffan cupvelgen, ook erg laag. En een blauwe Golf II met embleemloze grille, booskijker en gele finishvlag op de achterkant/zijkant. Ik heb geprobeerd foto´s van m´n telefoon op m´n pc te zetten, maar het lukt niet helemaal...... Dus de foto´s houden jullie nog te goed! |
|
||||
|
||||
Dit zijn de gegevens nog van die Audi van vandaag...
Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk AUDI Handelsbenaming AUDI A4; AVANT QUATTRO V8 253 KW Kleur(en) Blauw Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 8 Cilinderinhoud 4163 cm3 Vermogen 253 KW Aantal zitplaatsen 5 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 1.695 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 2.270 kg Massa rijklaar 0 kg BPM € 23751 Datum eerste afgifte Nederland 01-02-2006 Datum eerste toelating 01-02-2006 Datum aanvang tenaamstelling 01-02-2006 Vervaldatum APK 01-02-2009 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 750 kg - geremd 1.500 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Alleen voor brom- en snorfietsen: Maximale constructiesnelheid N.v.t. Vermogen N.v.t. Dus het was in ieder geval een echte.
|
||||
|
||||
gespot in leeuwarden.. sahara beige jetta met groene ats velgen
|
||||
|
||||
Quote:
De oude van Golfmantje, is een kennis van hem geloof ik, die heeft hem over gekocht. Voordat Golfmantje hem kocht heb ik er ook een proefrit mee gemaakt. Vond het helemaal niks, beige buitenkant en bruin van binnen
|
||||
|
||||
vond de velgen op de foto wel leuk eruit zien.. in het echt.. jakkie
|
||||
|
||||
gespot
vorige week zaterdagmorgen bij bowlingcentrum joure(modelautoruilbeurs) jetta 2 rood, laag en met 16" porsche gullideckels..... iemand van hier? johan joure |