|
|||
|
|||
Vanmiddag tegen 16.00 bij de avia in belgie, de ouders van vains in de vr6. Lachen 2 van die grijze mensjes in een vr6
|
|
|||
|
|||
Afgelopen zondag in Rotterdam Nesselande een golf 1 met westyfront en een golf 1 cabrio met gepolijste classicline's
|
||||
|
||||
Quote:
ja was gister morgen..
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdagmiddag, lage oranje caddy op de snelweg tussen Leeuwarden en Zwolle, richting zwolle.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat kan maarzo kwam em tegemoet, geen idee van details. Maar was wel de kleur en type ja
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen tussen Meppel en Hoogeveen, een Golf 6 GTI die vol achterin een auto was geboord, die vervolgens een paar keer op zijn dakgegaan leek te zijn. Bestuurder golf leek bekneld, de auto op zijn dak?? ik kon niet zien wat voor een auto het was.. :shake
|
|
||||
|
||||
misschien die van fajah laurens, beetje crossen met dat ding, met dit als resultaat.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze staan wel vaker daar aan de pomp Maar voor het rijgenot hebben ze het wel over...
|
|||
|
|||
Voor bijna 20 cent per liter goedkoper laat het zich nog doen
|
|
||||
|
||||
Vanochtend de snelweg bij Kerkrade (t.h.v. het Roda stadion) in Collonne opgereden met 3 Golfjes 2 achter mekaar
Voor me een nette originele blauwe ("millionen" kleur) en achter me een groene op Ats Cup en Jetta front
|
||||
|
||||
Quote:
eerst kapot, toen gejat en nu total loss zal wel een allrisk op zitten
|
||||
|
||||
Hier net naast me op de parkeerplaats in Lelystad. Een zwarte Vento met rode wielen en stickers op achterraam. Ik merkte hem pas op toen hij weer startte en wegreed.
|
||||
|
||||
zojuist in kerkrade, ward?, van vwclubparktstad in de golf 5. mooi ding
|
||||
|
||||
vanmiddag bij de benzinepomp in monster kwam er een polo g40 genesis ff gedag zeggen
de polo zeg er netjes uit en was niet helemaal standaard meer zo te zien ging zo vlug dat ik vergat om te vragen of hij ook morgen naar de polo meeting kwam .......... |
|
||||
|
||||
Een zeer knappe rode Mk1 in hendrik ido ambacht gespot rond 13:00.
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Nieuwleusen, volgens mij een Rode Golf MKII geloof ik, met iets van chrome velgjes ofzo. Zag em alleen in mijn achteruitkijkspiegel Zat te dromen, haha
|
|
||||
|
||||
kwam gisteravond nog een mat zwarte golf 3 variant tegen, met geblokt dak, gele koplampen en de neus op de grond. zag wel dik uit.
en net reed ik een minuut of 5 achter een aston martin DB9. wat een geluid.
|
||||
|
||||
Gisteren @ work (Leusden):