|
||||
|
||||
Quote:
Kan wel kloppen....... Werkt namelijk in Leek. |
|
||||
|
||||
staat al de hele dag een ouwe rode golf voor me deur
net de eigenaar maar eens gesmst of hij hem niet vergeten was |
|
|||
|
|||
Gisteren een groene t2 gespot op de a50.
Had tevens een keverklep in de bus liggen. |
|
||||
|
||||
Daarnet op de a58 bij roosendaal een caddy1 gespot. Mat bruin met '66' op de zijkant
|
||||
|
||||
Donkere/zwarte corrado met heldere achterlichten op het Koningsschot (industrieterrein) te Veenendaal.
|
|
||||
|
||||
Sinds een paar weken spot ik vrijwel dagelijks een (mars?)rode Golf II 'wannabe-GTI' in Hilversum t.h.v. Mediapark. KN-07-xx op blauwe platen...
Iemand van hier?
|
||||
|
||||
Vandaag bij mn motorrijschool in elsloo een mooie witte mk1 met anwb schildje en volksforumsticker naast me geparkeerd. Wie o wie?
|
|||
|
|||
3 ? dagen geleden een lage golf 2 op verbreed staal, jetta frontje, volgens mij een beetje bruine kleur, wel netjes, hier in zoetermeer bij het woonhart
2 dagen geleden een groene golf 3 vr6 met us bumpers (in ieder geval voor) en op th-lines. je revde nog even en toeterde later volgens mij ook nog naar ons, ik was op de fiets en stak over, ook in zoetermeer bij het woonhart
|
|||
|
|||
Zie trouwens ook elke keer hier in rokkeveen een gele golf mk1 rijden en/of staan, helemaal origineel en volgens mij op grijs kenteken, fietste er vandaag langs en was volgens mij verlaagd. kleine achterlichten en stalen bumpers
|
|||
|
|||
Net in zoetermeer bij laman op de parkeerplaats (stephensonstraat) een witte lage golf 2, op verbreed staal, leek zo rond de 8j
|
||||
|
||||
Gister een metallic oranje mk2 gespot op de rondweg Barendrecht.
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen op Marineterrein in Den Helder een grijze Golf V of VI met 20" Audi S-lines eronder, gepolijst met zwarte binnenkanten dacht ik.
Volgens mij stond deze op ook op de MWM VW Speed. Net nog op hetzelfde terrein een zilvere Golf V zien staan met A8 Stars eronder en verlaagd. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag was ik voor werk in Ermelo in een leegstaand pand waar voorheen een auto garage heeft gezeten en daar kwam ik dit tegen.
Was helemaal strak geen plekje aan te vinden, mooi schuifdak erin en een enorm net interieur. Vond het wel de moeite waard om er een paar plaatjes van te posten Volgens de RDW een orginele Hollander uit 1968, word nog wel gebruikt denk ik zit apk op tot 10 nov. 2012
Last edited by Ronal_Driver : 08-03-2012 at 21:46. |
|
||||
|
||||
Jarno die zn vrouwtje dropte bij de bushalte, ik toetterde nog
|
|||
|
|||
http://www.flickr.com/photos/lennar...157629541281713
Deze Golf spot ik ook altijd op het Marineterrein in Den Helder. Hij heeft lange tijd bij mij op de parkeerplaats gestaan. Wij stonden er met 2 zwarte lage Lupo's en 1 zilvere verlaagde Polo. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ow was jij dat |
|
||||
|
||||
Quote:
schuldig!
|
|||
|
|||
een leger groene soort ratstyle jetta mk1 in veendam. met radioactief bordje erop gepopnageld en een tankdop gemaakt van zon leger jerrycan dop en nog meer van dat soort dingen. iemand van hier toevallig ?
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
Ik denk deze Roel:
Is van Henk Pigo hier op VF.
|
|||
|
|||
ja die lijkt er erg op, hing nu nog maar 1 mistlamp voorop en dus die dingen wat ik al in die eerdere post zei. ik vind het zonde op die foto lijkt ie veel netter!
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|